مجموع نظرات: ۶۲
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
۱ نفر

مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب یک مصوبه غیرالزام‌آور، در مصوبه جداگانه‌ای خواستار جلوگیری از حمایت مالی بین‌المللی از جنبش مقاومت فلسطین شد.

مجلس نمایندگان آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد . و برنامه هسته‌ای ایران ماهیتی، صرفا، صلح‌‎آمیز دارد، اما مجلس نمایندگان آمریکا با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، قطعنامه غیرالزام‌آوری را با معرفی و حمایت «مایکل مک‌کال» نماینده جمهوری‌خواه و رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رساند که در آن گفته شده سیاست آمریکا این است که «ایران هسته‌ای» قابل قبول نیست و در صورتی که ایران یک سلاح هسته‌ای داشته باشد، «تهدیدی غیرقابل قبول برای امنیت منطقه و جهان خواهد بود.»

تازه ترین نظرسنجی درباره حمایت مردم آمریکا از اوکراین؛ نظر...

در این قطعنامه که در وبگاه مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده، ادعا شده است که ایران همچنان به غنی‌سازی و انباشت اورانیوم در سطحی فراتر از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل ادامه می‌دهد که سند قانونی توافق هسته‌ای است. ایران در سال ۲۰۱۵، طی توافقی با قدرت‌های جهانی، از جمله آمریکا در ازای لغو تمامی تحریم‌های اعمال‌شده بر آن، برنامه هسته‌ای خود را محدود کرد. آمریکا در سال ۲۰۱۸ و در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ با تشویق رژیم صهیونیستی و سیاست‌مداران تندرو داخلی، با ادعای ناقص بودن این توافق و وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران از آن خارج شد.

در ادامه این قطعنامه با اشاره به سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران و ادعای نزدیک بودن آن به «سطح تسلیحاتی»، مطرح شد: «ایران دانش هسته‌ای بازگشت‌ناپذیر و خطرناکی دارد.»

در این قطعنامه آمده است: «گسترش برنامه هسته‌ای ایران تهدیدی جدی علیه آمریکا و شرکا و متحدان آن، از جمله اسراییل ایجاد می‌کند و بی‌توجهی بین‌المللی به برنامه هسته‌ای غیرمجاز ایران مقررات جهانی منع اشاعه تسلیحات اتمی را تهدید می‌کند.»

در این قطعنامه با اشاره به این که «ایران هیچ گاه نباید تحت هیچ شرایطی به یک سلاح اتمی دست پیدا کند»، آمده است: «سیاست آمریکا این است که از تمامی طرق لازم برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به یکی سلاح جلگیری شود و آزادی عمل شرکا و متحدان آمریکا، از جمله اسراییل برای جلوگیری از دست‌یابی به یک سلاح اتمی به رسمیت شناخته شده و از آن حمایت شود.»

مجلس نمایندگان آمریکا در حالی ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران را تکرار و از «آزادی عمل» شرکا و متحدان این کشور برای جلوگیری از «دستیابی ایران به یک سلاح اتمی‌» حمایت می‌کند که رژیم صهیونیستی، از متحدان نام‌برده این کشور در این قطعنامه با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در خاورمیانه بدون عضویت در معاهده بین‌المللی ان‌پی‌‎تی(معاهده منع اشاعه تسلیحات اتمی) امنیت و ثبات آن را تهدید می‌کند.

مجلس نمایندگان آمریکا همچنین در ادامه حمایت‌های این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، در مصوبه دیگری موسوم به «جلوگیری از تامین مالی بین‌المللی حماس» اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه حماس، جهاد اسلامی فلسطین و دیگر گروه‌های وابسته به آن‌ها اعمال می‌کند.

این مصوبه با معرفی و حمایت «ماست برایان» نماینده جمهوری‌خواه به تصویب رسید.

با تصویب این طرح، رییس جمهور آمریکا موظف است به طور دوره‌ای، فهرست افراد یا نهادهایی را که عامدانه به این گروه‌های اعلام شده خدماتی ارائه می‌کند یا از آن‌ها حمایت می‌کند یا داد و ستدی با اعضای این گروه‌ها دارد را به کنگره گزارش کند.

طبق این مصوبه، رییس جمهور آمریکا باید دو یا تعداد بیشتری تحریم علیه افراد نام‌برده اعمال کند. این تحریم‌ها محدودیت‌های مالی گسترده‌ای را علیه افرادی که مشمول می‌شوند، ایجاد خواهد کرد.

رییس جمهور آمریکا همچنین به موجب این مصوبه موظف خواهد بود که به طور دوره‌ای فهرستی از دولت‌های خارجی را به کنگره ارائه کند که بارها از گروه‌های نام‌ برده با ارائه کالا و خدمات حمایت کرده‌اند. این دولت‌ها به مدت یک‌ سال از دریافت کمک‌های آمریکا و صادرات مهمات منع خواهند شد.

اگرچه این مصوبه شامل معافیت‌ها و استثناهایی، به طور مثال در زمینه دادوستدهایی می‌شود که در راستای منافع ملی آمریکا است.

کد خبر 803904
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 10
    بسیاری از دیپلمات های آمریکایی مخالف حمایت از جنگ اسرائیل هستند. آمریکا شریک نسل کشی و جنایت جنگی کم نظیر صهیونیست‌ها در غزه است.
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 12
    آنچه امروز در غزه رخ می دهد جنایات جنگی است/ آمریکایی ها شریک جرم رژیم صهیونیستی هستند
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 11
    آمریکا شریک نسل کشی و جنایت جنگی کم نظیر صهیونیست‌ها در غزه است. آمریکا بانی جنایات در غزه است/ مدافعان دروغین حقوق بشر بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. چهره دروغین کشورهای غربی و آمریکا در جریان جنایات غزه به دنیا نشان داده شد.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 14
    پایگاه آمریکا در شرق سوریه بار دیگر هدف قرار گرفت بسیار عالی است و ها هم استقبال می کنیم
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 10
    پایگاه آمریکا در شرق سوریه بار دیگر هدف قرار گرفت بسیار عالی است و ما هم استقبال می کنیم
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 13
    حقوق بشرآمریکایی و کشورهای غربی از سال 1945 تاکنون کودکان مسلمان را انسان نمی داند.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 13
    اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا معادل 2 بمب هسته ای در غزه استفاده کرده است رژیم اسراییل در بمباران غزه معادل دو بمب هسته ای را برسر ساکنان این منطقه فروریخته است. که اسرائیل در بمباران باریکه غزه از بیش از 25 هزار تن مواد منفجره استفاده کرده است که معادل دو بمب هسته ای است.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 13
    ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 27 روز 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی آمریکا و هم نیروهای برخی کشورهای غربی در غزه جنایت می کنند، آدم می کشند.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 12
    چهره دروغین کشورهای غربی و آمریکا در جریان جنایات غزه به دنیا نشان داده شد با اینکه تلفات زیادی در غزه داشتیم و کودکان و زنان و مردان زیادی را شهید شدند اما چهره کریه و دروغین کشورهای اروپایی و غربی و آمریکا به دنیا نشان داده شد. هر کسی که در جامعه غربی ابراز تردید درباره هولوکاست‌ کند که معلوم نیست راست باشد یا دروغ، را به دلیل دفاع از حقوق بشر زندان می کنند اما همین اراذل حاکم در کشورهای اروپایی و آمریکا و غربی وضعیت حقوق بشر در غزه و کشتارها در غزه و جنایات صهیونیست علیه فلسطینیان را نمی بییند.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 14
    آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 12
    جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و جو بایدن و خلبانان و نظامیان آمریکا باید دستگیر و مجازات شوند. جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و نتانیاهو و خلبانان و نظامیان اسرائیل باید دستگیر و مجازات شوند. کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند. جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن به همراه نتانیاهو در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. واشنگتن چگونه نسل‌کشی در غزه را فرماندهی می‌کند؟ هم‌اکنون جنگنده‌های اسرائیلی تحت هدایت اطلاعاتی - مستشاریِ فرماندهان آمریکایی در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان، زیرساخت‌‎های حیاتی و مراکز عمومی در نوار غزه هستند.
  • بابائی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 11
    جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. نتانیاهو در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 10
    هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود آمریکا جنایتکار از جنگ غزه سوءاستفاده می‌کند. بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ 9796 شهید، بیش از 29 هزار مجروح/ در بیست‌وششمین روز جنگ غزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به 9796 نفر افزایش یافته است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 27 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟ دست و پا زدن کشورهای غربی و اروپایی به خاطر ترس از نابودی اسرائیل است.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 10
    سکوت در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، دروغگویی مدعیان حقوق بشر را ثابت کرد حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. ماندگاری و ادامه حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین به این معناست که هر کشوری می‌تواند به اشغال گروه قلدری که صاحب زر و زور و ثروت است، درآید و این موضوع فقط متوجه سرزمین فلسطین نیست و هر کشور دیگری می‌تواند دچار این مسئله شود. حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است. تجاوز و اشغالگری در ذهن ملت‌ها محکوم به فناست
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      0 0
      بجای شعار گفتن برو غزه از طریق لبنان و سوریه
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 9
    اسرائیل با حمایت آمریکا و اروپا مرکتب جنایت علیه بشریت شد. رژیم آمریکا انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. رژیم صهیونیستی انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد. حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است. ارتش اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. ارتش آمریکا هم شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در نوار غزه بوده است. آمریکا، اسرائیل، داعش، هر سه برای ما یکی هستند. سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 11
    اگر کمک آمریکا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک اروپا جنایتکار نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. این جنایات فقط افکار عمومی جهان و نفرت جهانی ملت هارو یرای رژیم نحس به همراه دارد. باید از سلاح نفت علیه صهیونیست‌ها استفاده کرد رژیم جنایتکار اسرائیل هر جنایتی را علیه مردم بی‌پناه غزه مرتکب می‌شود و در ضمن تهدیداتی را هم متوجه لبنان و کرانه باختری می‌کند و در سوریه نیز دست به جنایت زده و برای دیگران شاخ و شانه می‌کشد.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 11
    حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده می کند.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 9
    آمریکا در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. غرب در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای امنیت سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل مایه تأسف است ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 9
    باید از جنایت رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب در غزه جلوگیری کرد. کشتار فلسطینیان در غزه جنایت جنگی است. کشتار فلسطینیان در غزه جنایت علیه بشریت است. تجاوزات رژیم اسرائیل به نوار غزه تاکنون هیچ ارتباطی جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و در این مدت 8 روز هم نداشته است.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 8
    نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله فلسطین است. نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله غزه است. نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله لبنان است. نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله سوریه است. نابودی رژیم صهیونیستی، تنها راه‌حل مسئله منطقه خاورمیانه است.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 8
    جنایات نتانیاهو باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات جوبایدن باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات اسرائیل باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات آمریکا باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 8
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 8
    جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است. این روز‌ها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی هستیم. حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است و ما به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 9
    جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است. این روز‌ها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی هستیم. حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است و ما به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم.
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 8
    کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم نوار غزه توسط اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و سکوت بی شرمانه شبکه‌های تلویزیونی جمهوری آذربایجان شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 6
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 27 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟ متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است.
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 5
    آمریکا جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. اسرائیل جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. حملات اسرائیل جنایتکار و با حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار به اردوگاه آوارگان فلسطینی در غزه قتل عام و نسل کشی است و جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است. اجازه ندهیم یک قطره نفت به اسرائیل جنایتکار برسد باید از سلاح نفت علیه صهیونیست‌ها جنایتکار استفاده کرد.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    بنده در سال 92 در رسانه های اعلام کردم که مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی غلط و اشتباه است ولی متأسفانه حسن روحانی توجه نکرد. آمریکا و هم غرب در سال 1332 با ملت ایران دشمن بودن/ آمریکا و هم غرب در سال 1357 با حکومت نظام جمهوری دشمن بودن.
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • بابائی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    حضور آمریکا جنایتکار در عراق و منطقه تهدیدی جدی علیه ایران است.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    اندازه بمب اتمی هیروشیما بر سر مردم غزه بمب توسط اسرائیل و آمریکا انداخته شده است
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 6
    دیگه این جنایتکاران خسته نشدن از تحریم کردند بسه دیگه خودشان از آن سر دنیا بلند شدن آمده اند به منطقه ما دست به هر جرم و جنایتی می زنند و می خواهند بهشان نگویم بالای چشمتان آبرو بس کنید دیگر خوتان و نوچه های جنایتکاران به زودی نابود خواهید شد.
  • بابائی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار به غزه تجاوز و حمله کرده است.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 6
    اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار به غزه تجاوز و حمله کرده است. اسرائیل با حمایت آمریکا به استفاده از سلاح‌های ممنوعه روی آورده است.
  • اعتراض IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    و این در حالی است که خروج آمریکا از برجام در سال 97 منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا در مورد برجام متهم است و نه مدعی
  • بابائی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و هم برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند سوال اینجاست که چرا نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود.
  • بابائی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 6
    صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و هم برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند سوال اینجاست که چرا نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    آمریکا حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم جنایتکار اسرائیل کرده‌ است. آمریکا با گروگانگیری سازمان ملل، صلح و امنیت بین‌المللی را فدای منافع رژیم صهیونیستی می‌کند.
  • بابائی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. 2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • بابائی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در واشنگتن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
  • ایرانی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 5
    آمریکا چراع سبز به اسرائیل مفلوک برای زدن تاسیسات انرژی اتمی داده و بعد تحریم گروه های فلسطینی که سالها تحریم هستند یعنی هیچ دست آمریکا دیگر از تحریم خالی شده
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 6
    حملات اسرائیل جنایت جنگی است که با توجه به تعداد زیاد تلفات غیرنظامیان و مقیاس ویرانی در پی حملات هوایی (رژیم) اسرائیل به اردوگاه آوارگان جبالیا، ما از بابت این حملات نگرانی جدی داریم. حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های آوارگان غزه جنایت جنگی است. که شمار شهدای ۲۷ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به بیش از هشت هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافته است. اسرائیلی‌ها نه تنها سیستم بهداشتی را خفه کردند، رسیدن تجهیزات پزشکی و سوخت را هم متوقف و هزاران مجروح را از درمان محروم کردند. این امر باعث شد مجتمع پزشکی شفا به زایشگاه الحلو منتقل شود تا مجروحان را در آنجا اسکان دهند. با این حال، رژیم اسرائیل بر تعقیب و بمباران بیمارستان الحلو اصرار دارد و جان زنان زایشگاه و تیم‌های پزشکی را به خطر می اندازد. از همه نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم که برای توقف پیشروی (رژیم) اسرائیل و حفاظت از بیمارستان‌ها، کادر پزشکی و بیماران، قبل از تکرار قتل عام بیمارستان المعمدانی فوراً مداخله کنند.
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    حمله صهیونیست‌ها به مدرسه آنروا واقع در نوار غزه با بمب فسفری منابع خبری فلسطین از حمله صهیونیست‌ها به مدرسه آنروا در نوار غزه با بمب فسفری خبر دادند. تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، منابع خبری فلسطین امروز پنجشنبه گزارش دادند، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در حمله به سمت مدرسه «آنروا»، محل اسکان آوارگان در اردوگاه ساحل غزه از بمب فسفری استفاده می‌کند. دو روز پیش، رئیس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد: جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران مستمر نوار غزه تاکنون به ویرانی بیش از 50 درصد منازل مردم منجر شده است. وی در ادامه افزود: آثار بمب‌های حاوی فسفر بر مجروحان و پیکرهای شهدا به وضوح نمایان است. رئیس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه خاطرنشان کرد: این اولین بار نیست که اشغالگران از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی علیه مردم استفاده می کنند.
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 6
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    اهداف مقاومت اسلامی عراق از حمله به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق و سوریه در روزهای اخیر پایگاه‌های نظامی آمریکا در میدان نفتی العمر، کونیکو و التنف مکررا هدف حمله قرار گرفته اند. این حملات به منظور هشدار به واشنگتن به سبب مشارکت در جنگ غزه و تلاش برای گسترش جبهه های نبرد در منطقه طراحی و به مرحله اجرا درآمده اند.
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. دیگر با حرف شعار نمی شود با رژیم کودک کش صهیونیستی جنگ، مبارزه و مقابله کرد از سال 1918 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است و باید علیه اسرائیل از انواع سلاح های ممنوعه استفاده کرد.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    حمله مقاومت عراق به یک هدف صهیونیستی در بحر المیت مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد که در بحر المیت، یک هدف متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و این حمله را در حمایت از فلسطین انجام داده است.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    بجای شعار گفتن برو غزه از طریق لبنان و سوریه ارسال پاسخ به کسانی که از سال 1357 تاکنون در مورد فلسطین شعار سر می دادند در جنگ نوار غزه کوتاهی و سکوت کرده اند چرا؟
  • اعتراض IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    ایران متأسفانه در این مدت 28 روز در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها و آمریکایی ها و مزدورانسانی کوتاهی و سکوت کرده است. دیگر حرف شعار به درد مردم فلسطین و غزه نمی خورد و از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    تجاوز توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان سوال اینجاست که پس چرا دوستان لبنان مانند دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس و.... سکوت کرده اند چرا؟