موساد نگران آن است که حادثه‌ای شبیه آنچه که در فرودگاه ماخاچ قلعه در جمهوری داغستان روسیه رخ داد در ده‌ها نقطه دیگر از جهان هم برای اسرائیلی‌ها تکرار شود.

اعتصاب کارکنان فرودگاه بن گورین تل آویو

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی در این رابطه نوشت، سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل (موساد) نسبت به هدف قرار گرفتن اسرائیلی‌ها در ده‌ها نقطه از جهان هشدار داده و معتقد است این خطرات بعد از جنگی که علیه نوار غزه در جریان است بیشتر هم شده است.

این رسانه عبری زبان در ادامه فاش کرد: موساد نگران آن است که حادثه‌ای شبیه آنچه که در فرودگاه ماخاچ قلعه در جمهوری داغستان روسیه رخ داد در ده‌ها نقطه دیگر از جهان هم برای اسرائیلی‌ها تکرار شود.

یدیعوت آحارانوت در ادامه تاکید کرد در سایه این نگرانی‌ها تصمیم گرفته شد تا موساد با همکاری با شورای امنیت اسرائیل فورا نقشه‌ای از خطرناک‌ترین مناطقی که احتمال وقوع اقدامات ضد اسرائیلی در آنها رخ بدهد را تهیه کند.

این رسانه با استناد به اطلاعاتی که به دست آورده تاکید کرد، تمرکز اصلی بر روی شهرهایی است که جامعه مسلمانان بیشتری دارد، خواهد بود.

گفتنی است شورای امنیت رژیم صهیونیستی اخیرا طی بیانیه‌ای موکدا از صهیونیست‌ها خواست تا از سفر به شمال قفقاز امتناع کرده و به شکل ویژه از اقامت در ۱۰ نقطه از این منطقه اجتناب نمایند.

کد خبر 803766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    اسرائیل باید نابود شود چون به خاطر عامل اصلی جنگ در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 0
    آمریکا، کشورهای اروپایی، برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، لنبان و منطقه خاورمیانه بودن وهستند.
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    که شمار شهدای ناشی از حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون به ۸۷۹۶ نفر از جمله ۳۶۴۸ کودک و ۲۲۹۰ زن رسیده است. ۲۲۲۱۹ نفر هم زخمی شده‌اند. با وجود آنکه حملات اسرائیل به غزه در سراسر جهان محکوم شده مقام‌های واشنگتن همچنان هیچ انتقادی از رژیم صهیونیستی نمی‌کنند. علاوه بر هزاران غیرنظامی که در جریان بمباران هوایی اسرائیل کشته شده‌اند، این رژیم تمام راه‌های دسترسی غیرنظامیان به آب، غذا، تجهیزات پزشکی، برق و سوخت را قطع کرده است. این اقدام منجر به فروپاشی سیستم بهداشت در غزه و تلفات گسترده حاصل از این محاصره شده است. در شرایط فعلی تنها تجهیزات امدادی مختصری از جانب مصر وارد نوار غزه می‌شود.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 0
    جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. نتانیاهو در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    برن آمریکا و اروپا اونجا حتما امنیت دارن، اصلا باید برن آلمان، چرا آمریکا و اروپا نمیخوان بهشون جا بدن؟ چرا خرابشون میکنن سر مسلمون ها؟