مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: زوج قاچاقچی که قصد داشتند ۱۵ کیلوگرم موادمخدر را توسط یک دستگاه خودرو سواری از استان عبور دهند، به دام پلیس افتادند.

بازداشت زوج

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ فرهاد علی بیگی  ضمن بیان این مطلب افزود: طبق اطلاعات به دست آمده مبنی بر حمل مقادیری موادمخدر از سوی یک زن و شوهر به مقصد استان تبریز، ‌موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین مشخص شد که این زوج با یک دستگاه خودروی سواری سمند در حال عبور از آزادراه تهران - قزوین هستند.

سرهنگ علی بیگی ادامه داد: پلیس در ادامه کار و با شناسایی و توقف خودرو حامل مواد، در بررسی اولیه مقدار ۱۵ کیلوگرم تریاک را که به روش ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کرد و ۲ متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته این مسوول انتظامی، حمل موادمخدر در پوشش خانواده و خودروهای شخصی از شگردهای جدید قاچاقچیان موادمخدر محسوب می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خاطرنشان کرد:‌ شهروندان قزوینی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در حوزه حمل، نگهداری و فروش موادمخدر موضوع را به سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 802769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha