۳۹ سال پیش در چنین روزی در بندر لنگه، ترکیدن لاستیک یک خودرو تویوتا باعث کشته شدن ۳ نفر شد.  

تقویم حوادث

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: روزنامه اطلاعات در صفحه ۱۳ ۸ آبان ۶۳ درباره این حادثه اینگونه نوشت: طی یک حادثه رانندگی در بندرلنگه ۳ نفر کشته و ۱۵ نفر مجروح شدند.

وانت تویوتا به رانندگی حسن در ۳۶ کیلومتری بندرلنگه بر اثر ترکیدن لاستیک از مسیرش منحرف و واژگون شد که در نتیجه ۲ نفر از سرنشینان آن به نام‌های عزیز و بدریه کشته و ۱۵ نفر مجروح شدند.

مجروحین به بیمارستان بندرلنگه منتقل شدند و تعدادی از مجروحین که حالشان وخیم بود به وسیله آمبولانس‌های هلال‌احمر و ژاندارمری به بندرعباس انتقال یافتند. یکی از مجروحین حادثه به نام سحر به خبرنگار اطلاعات گفت: تعداد سرنشینان اتومبیل ۱۸ نفر بود و از بندرلنگه عازم شهرک امام واقع در ۲۶ کیلومتری در حرکت بودیم، اتومبیل با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر در حرکت بود که بر اثر ترکیدن لاستیک اتومبیل واژگون شد و ۲ نفر  از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

دکتر قدسی رئیس بیمارستان به خبرنگار اطلاعات گفت: تاکنون۲ نفر کشته و۱۲ نفر مجروح به بیمارستان انتقال داده شده‌اند و عده‌ای از مجروحین که وضع وخیمی داشتند بلافاصله به وسیله آمبولانس‌های ژاندارمری و هلال احمر به بیمارستان‌های بندرعباس انتقال یافتند.

این گزارش حاکیست یکی از مجروحین که به بندرعباس انتقال داده شده بود بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و بدین ترتیب تعداد کشته شدگان این حادثه به ۳نفر رسید.
 

کد خبر 802120
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha