محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نسبت به رفتارهای حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش این باشگاه انتقاد دارد.

محمود كلهر

همشهری آنلاین - محمد زارعی: محمود کلهر در گفت وگو با همشهری آنلاین درمورد برد ۲ برصفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: پرسپولیس به غیر  از ۳۰ دقیقه اول، در سایر دقایق بازی فوق العاده خوب عمل کرد. ولی در نیم ساعت اول شرایط خوبی نداشت. شاید یک دروازه بان آماده به نام بیرانوند توانست پرسپولیس را به بازی برگرداند . اگر آن پنالتی استقلال تاجیکستان گل می شد، کار برای پرسپولیس خیلی سخت می شد. اما بعد از گرفتن پنالتی و از دقیقه ۳۱ به بعد پرسپولیس نبض بازی را در دست گرفت و در همان نیمه اول به گل زیبایی رسید .

او افزود: استقلال تاجیکستان خیلی بسته بازی می کرد و در مقابل چنین تیم هایی یکی از بهترین راه های رسیدن به گل، استفاده از شوت های زیبا است که سعید صادقی این کار را انجام داد. ستاره پرسپولیس در این بازی سعید صادقی بود که ۲  گل تیمش را زد و موقعیت های زیادی هم برای تیمش ایجاد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: در نیمه دوم حضور مهدی ترابی در زمین خیلی کمک کرد تا پرسپولیس موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند و کل بازی دست این تیم باشد. به همین دلیل توانست بازی را مقتدرانه ببرد. حتی خطایی که روی نبیل باهویی انجام شد، می توانست پنالتی باشد و پرسپولیس به گل های بیشتری برسد.

این پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: در کل شرایط پرسپولیس فوق العاده خوب است و این تیم توانست ۲ بازی سنگین را ببرد و ۶ امتیازی شود. پرسپولیس همراه النصر از این گروه صعود می کنند .

در همین رابطه بخوانید:

پول‌دادن یک شرط‌بند به استقلالی‌ها | ماجرای شوت کردن هندوانه توسط پروین در رختکن | راز بگومگوی پروین و محرمی | ناصرمحمدخانی تکنیکی‌تر بود یا علی کریمی

کلهر درباره نقطه عطف این بازی یعنی تعویض محمد حسین کنعانی زادگان که این روزها حواشی زیادی دارد و سروش رفیعی پس از درگیری لفظی آنها با همدیگر، گفت: صد درصد کاری که یحیی گل محمدی برای بیرون کشیدن این دو بازیکن از زمین مسابقه کرد، درست بود و بازیکنان بزرگ کشورمان با توجه به اینکه زیر ذربین هستند مراقب رفتارهایشان باشند. نگاه بازیکنان نوجوان و جوانان عزیزمان به این بازیکنان است و از آنها الگو می‌گیرند. برای همین می گویم یحیی بهترین تصمیم را گرفت و تعویض هایی هم که انجام داد در رو به جلو رفتن، به تیم پرسپولیس هم کمک کرد.

او درباره تداوم حاشیه سازی های حسین کنعانی زادگان که مکرر تکرار هم می شود و به نظر می‌رسد او تمرکز لازم را ندارد، گفت:  دلیلی ندارد او چنین رفتارهایی را انجام دهد و تمرکز نداشته باشد. بازیکنی که همه جوره تامین است و همه چیز برای او مهیا است. بازیکن تیم ملی هم است . از رفتارهایش تعجب می‌کنم. این بازیکن باید ارامش خودش را حفظ کرده و آن را به تیم هم انتقال بدهد. خودم کنعان‌زادگان را از نظر فنی خیلی دوست دارم . شاید بگویم آدم خوش قلبی هم است اما این رفتارهایش کمکی به او نمی کند. فردا روزی هم خودش لطمه می خورد و هم تیمش. باید مقداری در رفتارهایش تجدید نظر کند تا پرسپولیس و تیم ملی لطمه نخورند. ضمن اینکه اول از همه خودش لطمه می خورد. حیف است که چنین رفتارهایی کند .

کد خبر 801293
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مظفری IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    اقای کلهر با سلام نظر من هم این است تیم پرسپولیس در ۹۰ درصد بازیهایش شوت زن نیست واگر شوت بزنند در چهارچوب نیست کرنر وسانتر وضربه آزاد دقیق نمی زنند وبازیکنان لیگ برتر نمی دانند با کدام قسمت پا باید ضربه بژنند این مشکل را فصل قبل داشتند اینقدر نوشتیم تا چهار بازی اخر را عالی بازی کردند وحتی عالیشاه ضربه آزاد را گل کرد ولی دربازی با ملوان دوباره همه ایرادت وجود داشت وبله دربازی بسته به قول شما شوت زدن لازم است حتی ۳۰ سال قبل اقای شهسواری ازمربیان میناب وکرمان هست با یک تیم بازی داشتند که بسته بازی می کرده درانتهای بازی یک بازیکن شوت زن را می فرستد داخل زمین وبه او می گوید من فقط درزمین از تو یک شوت می خواهم که او شوت می زند ویک هیچ بازی رامی برند
  • سیاوش IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    درست میگه .یه وقتی به فوتبالیها چیزی نگین که این دفه جام جهانی رو نمیارن ایران