وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اعزام خبرنگاران به غزه گفت: تعدادی خبرنگار در کشتی اعزامی ایران به غزه همراه این کشتی خواهند رفت.

وزیر ارشاد

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تصمیم دارد کمک‌های امدادی خود را به غزه ارسال کند که این کار ان‌شاالله به صورت کشتی و هواپیما انجام می‌شود.

وی افزود: با دوستانمان در هلال احمر و بخش‌های مرتبط صحبت کردم که تعدادی از خبرنگاران هم در این مسیر برای روایت کار همراه باشند. الحمدلله توافق شده است و چند نفری را معاونت مطبوعاتی برای حضور در این کشتی معرفی کردند که می‌خواهند عازم شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در همه این بحث ها ان‌شاالله بتوانیم هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم که خبرنگاران حضور داشته باشند.

اسماعیلی با بیان این که اشتیاق بالایی هم در این زمینه اتفاق افتاده است گفت: از همه خبرنگاران هم تشکر و برای همگی آرزوی سلامتی دارم.

وی درباره اظهارات روز گذشته خود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با آقای سلامی چون در مزاح بودیم آن صحبت را کردم. انشالله همه بروند و به سلامتی برگردند و راویان صادقی برای اتفاق های غزه باشند.

کد خبر 800088
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 0
    اگر حزب ا.. هم مثل طوفان اقصی مثل حماس تک روی کند وبه تنهایی به اسرائیل ورود و حمله کند قطعا مثل حماس شکست خواهد خورد و دوجبهه مهم وحیاتی مقاومت اسلامی به کل نابود خواهند شد. پس عاقلانه ترین و حکیمانه ترین راه حمله به اسرائیل وجهاد با اسرائیل ونابودی آن اتحاد وهماهنگی و برنامه ریزی همه جبهه های مقاومت اسلامی و حمله همزمان همه آنها از جبهه های مختلف به خانه عنکبوت در جنگی طولانی و نفس گیر است اسرائیل توان ونفس جنگ طولانی را ندارد و زود از نفس می افتد چون نیرو ی زمینی لازم برای جنگ زمینی ندارد و تعداد افراد مقاومت اسلامی میلیونها نفر داوطلب جنگاور در کشورهای اسلامی آماده جهاد با اسرائیل است و این یعنی نفس در جنگ، که اسرائیل این نفس را ندارد ، باید با جنگ مستمر وطولانی ونفس گیر اسرائیل را از نفس انداخت وبعد شکارش کرد. دول اسلامی هم اگر از جهاد مستقیم با اسرائیل می ترسند برآنها واجب است به جبهه مقاومت اسلامی سلاح و مهمات لازم را بدهند وارسال کنند تا مقاومت اسلامی با حرمله کودک کش با این سلاحهها جهاد کند ودستش خالی نباشد . در نبرد زمینی قطعا جبهه مقاومت اسلامی در جنگی طولانی ونفس
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 1
    اگر حزب ا.. هم مثل طوفان اقصی مثل حماس تک روی کند وبه تنهایی به اسرائیل ورود و حمله کند قطعا مثل حماس شکست خواهد خورد و دوجبهه مهم وحیاتی مقاومت اسلامی نابود خواهند شد. پس عاقلانه ترین و حکیمانه ترین راه حمله به اسرائیل وجهاد با اسرائیل اتحاد وهماهنگی و برنامه ریزی همه جبهه های مقاومت اسلامی و حمله همزمان همه آنها از جبهه های مختلف به خانه عنکبوت در جنگی طولانی و نفس گیر است اسرائیل توان ونفس جنگ طولانی را ندارد و زود از نفس می افتد چون نیرو ی زمینی لازم برای جنگ زمینی ندارد و تعداد افراد مقاومت اسلامی صدها هزار برابر اسرائیل است و این یعنی نفس در جنگ که اسرائیل این نفس را ندارد ، باید با جنگ مستمر وطولانی ونفس گیر اسرائیل را از نفس انداخت وبعد شکارش کرد. دول اسلامی هم اگر از جهاد مستقیم با اسرائیل می ترسند برآنها واجب است به جبهه مقاومت سلاح و مهمات لازم را بدهند وارسال کنند تا مقاومت اسلامی با حرمله کودک کش با این سلاحهها جهاد کند ودستش خالی نباشد عربستان باید موشک‌ها وهواپیماهایش را در اختیار جبهه مقاومت دهد مثل آمریکا وچرا تا اکنون عربستان نداده بر ایران واجب است موشک‌های
  • خادم المهدی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام ایران باید با سلاح و مهمات و نیرو هرچه سریعتر اسرائیل حرم زاده رو نابود کنه