مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در رابطه با تهاتر ورزشگاه تختی با چند مجموعه ورزشی تأ‌کید کرد: با تدابیر شهردار تهران نه تنها از ظرفیت سرانه‌های ورزشی پایتخت کاسته نمی‌شود بلکه این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

نشست خبری مدیرعامل سازمان ورزش با اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین؛ حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این سازمان درهفته تربیت بدنی برگزار شد، گفت: بازگشایی و اورهال برخی از مجموعه‌ها را داریم که شامل چند مجموعه فرا منطقه‌ای می‌شود، همچنین تجمع بزرگ ورزش شهروندی، ایجاد خیابان ورزش در چند منطقه، نشست‌های علمی در آکادمی ورزش شهروندی را داریم.

او افزود: علاوه بر این ۱۰۰ محتوای ورزشی تولید شده در اختیار شهروندان قرار داده‌ایم. بحث هوشمندسازی مجموعه‌های ورزشی و استفاده آسان مردم با همکاری سازمان فاوا را پیگیری می‌کنیم و افتتاح فاز یک هوشمند سازی را در هفته تربیت بدنی انجام خواهد شد، نباید فراموش کرد که سازمان ورزش شهرداری در این زمینه پیش گام است. یکشنبه‌های ورزشی در بوستان‌های مختلف برای بانوان و تقدیر از مربیان ورزش شهروندی بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته تربیت بدنی است.

اوجاقی همچنین از اجرای پویشی با عنوان«گام به گام با مهربانی» با مشارکت قهرمانان صاحب نام کشور در آینده خبر داد و گفت: تعدادی کفش برای توزیع در مناطق محروم جمع‌آوری کرده‌ایم و بدون شک از قهرمانان مطرح کشور برای توزیع آنها کمک خواهیم گرفت.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درمورد با تهاتر چند مجموعه ورزشی برای گرفتن زمین مورد نیاز پروژه های عمرانی شهرداری تهران در محدوده ورزشگاه تختی، توضیح داد: با تدابیر شهردار تهران نه تنها از ظرفیت سرانه‌های ورزشی پایتخت کاسته نمی‌شود بلکه این ظرفیت افزایش خواهد یافت. بخشی از ورزشگاه‌ها در ازای این زمین تهاتر خواهند شد. شهردار تهران نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند و تاکید کرده‌اند که زمین‌هایی توسط سازمان املاک شهرداری تهران، به جای مجموعه‌های ورزشی که قرار است تهاتر شوند، در اختیار سازمان ورزش قرار بگیرد.

اوجاقی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد ورزش دوچرخه سواری، از انجام مطالعاتی برای توسعه و گسترش این ورزش در پایتخت و هچنین بحث حمل و نقل پاک در شهر تهران خبر داد و گفت:جلساتی را با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران داشتیم تا بتوانیم در این حوزه اقدام قابل توجهی انجام دهیم و زیرساخت‌ها فراهم شود. درحال حاضر مطالعاتی در دست انجام تا بحث ورزش دوچرخه سواری و حمل و نقل پاک هم در تهران داشته باشیم.

او افزود: از مهم ترین دغدغه شهردار تهران توسعه حمل و نقل عمومی و حمل و نقل پاک است و در بحث دوچرخه هم در حال انجام مطالعات ترافیکی، زیست محیطی، اقتصادی و... هستیم، فاز صفر آن آغاز شده است.ما پیشنهاد نهایی را ارائه خواهیم کرد تا معاونت های عمرانی و خدمات شهری بتوانند زیرساخت‌های لازم آن را احیا کنند و شرایط مناسب را فراهم کنند.

کد خبر 797641
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha