سازمان دیده‌بان حقوق بشر دوشنبه شب اعلام کرد که اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دعوت به جنایت جنگی است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره قطر نوشت: این سازمان حقوق بشری اعلام کرد که این اظهارات تهوع‌آور و مایه انزجار است و محروم کردن ساکنان سرزمین اشغال شده از غذا و برق یک مجازات دسته‌جمعی است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی فرافکنانه روز دوشنبه و طی بازدید از شهرک «اوفاکیم» در جنوب اراضی اشغالی که رزمندگان مقاومت در جریان عملیات طوفان الاقصی به آن حمله کردند، مدعی شد:قواعد جنگ تغییر کرده است، نوار غزه بهای سنگینی خواهد پرداخت و جنبش حماس تا ۵۰ سال بابت شروع این جنگ پشیمانی خواهد کشید.

گالانت مدعی شد، پاسخ رژیم صهیونیستی در نوار غزه تا ۵۰ سال دیگر در ذهن‌ها باقی ماند و جنبش حماس از شروع این عملیات پشیمان خواهد شد.

وی افزود: قواعد جنگ تغییر کرده است. بهایی که نوار غزه خواهد پرداخت بسیار گران خواهد بود. این، واقعیت را برای نسل‌ها تغییر خواهد داد.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: دستکم ۱۰۰ اسرائیلی در نوار غزه اسیر هستند در حالی که گزارش‌های رسانه‌ای نشان می‌دهد شمار اسرای اسرائیلی در این منطقه ۱۷۰ تن است.

به اذعان رسانه‌های صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی که روز شنبه آغاز شده، تاکنون یک هزار صهیونیست تاکنون به هلاکت رسیده، ۲ هزار و ۳۸۲ نفر زخمی شده‌اند که ۲۲ نفر از آن‌ها امیدی به زنده ماندنشان نیست و ۳۴۵ نفر دیگر هم در وضعیت وخیم و خطرناک هستند.

کد خبر 795496
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 0
    شیاطین نجس صهیونیست در ۷۵ سال گذشته از این حرفهای مزخرف زیاد زده اند ملت فلسطین از ظلم به تنگ آمده اند و انتقامی سخت از صهیونیست نجس وحشی خواهد گرفت
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    فلسطینیان به امید خدا پیروز خواهند شد