«اناس وجیه قشطه» یکی از ساکنان نوار غزه از «شب سخت» ساکنان این منطقه تحت محاصره فلسطین و حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان خبر داد.

بمباران غزه

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که حملات هوایی یکشنبه شب (دیشب) رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبرساز شده است، یکی از ساکنان این منطقه روایتی عینی از حجم شدید این حملات ارائه داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ‌صبح امروز (دوشنبه) اعلام کرد که «ما طی حملات هوایی به غزه بیش از ۱۰۰۰ تن مواد منفجره روی این منطقه ریخته‌ایم». وی مدعی شد: «ما دیشب بیش از ۵۰۰ هدف راهبردی گروه‌ها را در نوار غزه هدف قرار دادیم».

«اناس وجیه قشطه» یکی از ساکنان نوار غزه در مصاحبه با شبکه «الجزیره» توضیحاتی درباره حملات شدید رژیم صهیونیستی به همه مناطق غزه طی حمله هوایی شب گذشته ارائه داد.

این شاهد عینی از حملات یکشنبه شب رژیم صهیونیستی گفت: «شب سختی بود. ما منتظر بودیم ببینیم سرنوشتمان چه می‌شود».

این ساکن نوار غزه به شبکه الجزیره گفت که او و دیگر اعضای خانواده، همگی در یک اتاق جمع شده بودند «تا اگر هدف بمباران قرار گرفتیم، بتوانیم با هم بمیریم».

اناس وجیه قشطه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این حملات خود همه مناطق نوار غزه را هدف قرار دادند، افزود: «هیچ محل امنی وجود ندارد. همه هدف (حملات رژیم صهیونیستی) قرار دارند».

توضیحات این ساکن نوار غزه درباره وضعیت شب گذشته این منطقه تحت محاصره فلسطینی در شرایطی مطرح شده که خبرها از افزایش شمار شهدای فلسطینی حکایت دارد.

مدیر هلال احمر فلسطین روز دوشنبه (امروز) شمار شهدای ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به ۴۶۵ نفر افزایش یافت. وی گفت: در میان این ۴۶۵ نفر، ۷۸ کودک و ۴۶ زن وجود دارند.

پیش از این وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت ۳۱۳ تن در حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و مجروح شدن بیش از ۱۹۹۰ نفر خبر داده بود. وزارت بهداشت غزه همچنین هدف قرار دادن کادر درمانی و امدادی از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و گفته بود که در پی این حملات تاکنون سه امدادگر به شهادت رسیده و سه نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 795248
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha