ارتش لبنان از زخمی شدن چند تن در حملات توپخانه‌ای و تانک‌های رژیم صهیونیستی به شهرک‌های شبعا و کفرشوبا خبر داد.

لبنان

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از سایت النشره، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های نظامی رژیم صهیونیستی با توپخانه و تانک شهرک‌های شبعا، حلتا، کفرشوبا و الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار دادند. این حملات بعد از شلیک راکت‌ها و موشک‌هایی از یکی از مناطق جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

به گفته ارتش لبنان این حملات به زخمی شدن تعدادی از شهروندان لبنانی منجر شد.

همچنین ارتش لبنان اعلام کرد که نیروهایش در مناطق مرزی مستقر شده و شروع به گشت زنی کرده‌اند. ارتش لبنان همچنین وضعیت را از نزدیک با هماهنگی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) پیگیری می‌کند.

صبح امروز (یکشنبه) مواضع ارتش دشمن صهیونیستی در «رویسات العالم» و «رادار» در مزارع اشغالی شبعا در لبنان هدف قرار گرفت. حزب‌الله لبنان اعلام کرد، سه مقر اشغالگران صهیونیست را در مزارع شبعای اشغالی لبنان هدف قرار داده است.

همچنین شبکه الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر چادری را که حزب‌الله لبنان متهم به برپا کردن آن در مزارع شبعاست، بمباران کرد.

در عین حال یک هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان در مزارع شبعا را نقض کرد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: با پهپاد به زیرساخت‌های حزب‌الله در مزارع شبعا حمله کردیم.

پیشتر پس از حملات توپخانه‌ای از خاک لبنان، فرماندهی ارتش اشغالگر در جبهه شمالی دستور بستن تمام استراحتگاه‌های گردشگری در نزدیکی مرز با لبنان را صادر کرد. رادیو رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در واکنش به این حملات، ارتش اشغالگر حملات توپخانه‌ای به اهدافی در جنوب لبنان را آغاز کرده است.

این درگیری‌ها پس از عملیات طوفان الاقصی رخ داد. گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از شنبه عملیات طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده‌اند و تاکنون در این عملیات ۶۰۰ صهیونیست کشته و ۲۰۰۰ تن زخمی شده‌اند.

کد خبر 794914
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 0
    حزب الله بزن دهن اسرائیلی های صهیونیست بی دین و حیوان صفت رو آسفالت کن بزن تا اونا نیومدن اونا انسانیت ندارن باید دست برتر با حزب الله باشه