مردم عراق در پی عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها به خیابان ها آمدند و خوشحالی خود را از این موفقیت بزرگ نیروهای مقاومت نشان دادند.

جشن عراقی‌ها

به گزارش همشهری انلاین، شهروندان عراقی عصر شنبه در خیابان های بغداد پایتخت این کشور با راه اندازی کارناوال های شادی، خوشحالی خود را از موفقیت رزمندگان مقاومت فلسطینی در اجرای عملیات «طوفان الاقصی» به نمایش گذاشتند.

عراقی ها با به صدا در آوردن بوق خودروهای خود در سطح خیابان های بغداد و با به اهتراز درآوردن پرچم عراق و فلسطین از رزمندگان مقاومت فلسطین حمایت کردند.

برخی از جوانان عراقی نیز با تجمع در برخی نقاط پایتخت حمایت خود را از مردم فلسطین ابراز کردند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

کد خبر 794547
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saeed IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    جنگ های داخلی اسراعیل.... رو به افول.... یک حمله خارجی، نیاز داشت، تا دوباره بی بی، قدرت را قبضه کند