حسن فتحی فیلمبرداری سریال جدیدش را آغاز کرده که «ازازیل» نام دارد و پریناز ایزدیار از جمله بازیگران آن است.

ايزديار

همشهری آنلاین: «ازازیل» سریال جدیدی است که حسن فتحی یک‌هفته‌ای هست فیلمبرداری آن را آغاز کرده است. بازیگرانی که در این سریال در نقش‌های اصلی با فتحی همکاری می‌کنند پریناز ایزدیار و بابک حمدیان هستند. ایزدیار پیش از این سه بار در سریال‌های «شهرزاد»، «جیران» و «زمانه» تحت هدایت فتحی جلوی دوربین رفته بود. علاوه بر ایزدیار و حمیدیان، گوهر خیراندیش هم در این سریال حضور دارد. در اخباری که درباره ساخت این سریال منتشر شده بود، نام‌های ابوالحسن داوودی و پس از آن حمیدرضا قربانی به عنوان کارگردان آمده بود. اما در نهایت حسن فتحی که کارنامه موفقی در سریال‌سازی چه در تلویزیون و چه در شبکه نمایش خانگی دارد، کارگردانی این کار را بر عهده گرفت. حسن خدادادی تهیه‌کننده این سریال است و مسعود خاکباز نویسندگی آن را بر عهده داشته است. خدادادی تهیه‌کننده برنامه‌های «مهمونی» ایرج طهماسب و «هم‌رفیق» شهاب حسینی است که در زمان پخششان مورد توجه بودند و تکه‌هایی از آنها در شبکه‌های مجازی می‌چرخید و بارها و بارها دیده شد.

«جیران» آخرین سریال فتحی بود که از شبکه نمایش خانگی پخش شد، اما بیش از خود سریال حواشی آن در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفت. این سریال که به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با دختری به نام جیران می‌پرداخت، در حین پخش به دلیل شکایت سازندگان سریال «آهوی من مارال» متوقف شد. سازندگان سریال «آهوی من مارال»، که آن‌هم ماجرای عاشقانه ناصرالدین‌شاه و مارال را در مرکز داستانش داشت، مدعی بودند که فیلمنامه سریال فتحی متعلق به آنهاست و همین مسئله باعث توقف پخش سریال فتحی شد. در نهایت با طی روند حقوقی و کسب رضایت سازندگان سریال «آهوی من مارال»، پخش «جیران» از سر گرفته شد. جز این حواشی، کیفیت سریال هم همچون دیگر ساخته موفق فتحی در شبکه نمایش خانگی، یعنی «شهرزاد»، چنگی به دل نمی‌زد و در مجموع نتوانست خاطره خوش آن سریال را برای تماشاگران زنده کند.

هنوز معلوم نیست این سریال از کدام پلتفرم پخش می‌شود و گروه بازیگران آن هم تکمیل نشده است. مسلما با آماده شدن این سریال، «ازازیل» بخت زیادی در جلب توجه تماشاگران شبکه نمایش خانگی دارد.

کد خبر 793216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهیار IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    1 2
    لطفا از آقای فتحی خواهشمندم با خانم فاطمه مسعودی فر در سریال ازازیل برای بار دوم در نقشی مهم دعوت به همکاری کنند ایشون خیلی کم کارند من خیلی دوست دارم خانم مسعودی فر در ازازیل آقایه فتحی حضور یابند در نقشی مهم و دومین همکاریشون رو استاد حسن فتحی ارجمند بزرگوار با ایشون انجام دهندتا این روند باعث بهتر دیده شدن بعضی بازیگران کم کارمون در عرصه بازیگری خانم مسعودی فر جبران شود به همکاری دوباره خانم مسعودی فر با حسن فتحی در نقشی مهم در ازازیل ممنون خدانگهدار.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    بی صبرانه منتظر کار جدید آقای حسن فتحی کارگردان بی نظیر و توانمند هستیم،مطمئنم مثل کارهای قبلی سریال پرطرفداری خواهد بود از جمله جیران که خودم خیلی دوستش داشتم و هر هفته صبح ها منتظر پخشش بودم
  • مهیار IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    حالا که استاد حسن فتحی بزرگوار که من واقعا این کارگردان رو واقعا کاراش رو دوست دارم ببخشید یک پیشنهاداتی داشتم از خودم گفتم بهشون بگم یه بازیگرایی کلاس بالا و مهارت صدایه خوبی دارن در سریال ازازیل استفاده بشند بهتره مثلا رودر روبه خانم ایزدیار بازیگر نقش اصلی مرد از بازیگر مردی که هم قوی تر بازی میکنه و هم در چشمان معکوس میشه و مهارت صحبت کردن بالاتری استفاده شود این بازیگر بهتره آقایه شهرام حقیقت دوست باشه و در بازیگرایه زن یک نقش مهم هم در کنار خانم ایزدیار به نظرم استفاده شود به نظرم خانم شیدا یوسفی بازیگری با مهارت خوبی هست و تابه حال با حسن فتحی محک نخورده و شهرام حقیقت دوست محک نخورده و ترکیب دو بازیگر در نقش مهم پریناز ایزدیار و شهرام حقیقت دوست و در نقش مکمل شیدا یوسفی حالا من نه سبک داستان رو میدونم نه میتونم بگم چی باشه .