یک شرکت ژاپنی دوربینی زیبا برای گرفتن عکس فوری ارائه کرده است که چاپ روی فیلم فوری را اختیاری می‌کند.

دوربین عکس فوری

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از نیواطلس، دوربین دیجیتال به نام «پال» (Pal) همراه با یک چاپگر مینی لینک۲ ارائه می‌شود، اما می‌تواندعکس‌ها را در حافظه داخلی ذخیره کند تا بعدا به برنامه‌های رایگان برای افزودن فیلترها و برچسب‌ها منتقل شود.

بینگ لیم از این شرکت درباره دوربین جدید و جالب‌شان گفت: «دوربین دیجیتال اینستکس پال و بسته چاپگر تلفن هوشمند اینستکس مینی لینک۲گزینه‌ای عالی برای کسانی است که می‌خواهند تصاویر را به‌صورت دیجیتال با قابلیت چاپ روی فیلم فوری اینستکس هر زمانی که دوست دارند ثبت کنند. «پال» اندازه‌ای در حد کف دست دارد و نخستین دوربین تمام دیجیتال در محدوده دوربین‌های عکس فوری است که به کاربر اجازه می‌دهد بعدا درباره زمان چاپ عکس تصمیم‌گیری کند.

این دوربین که بیشتر شبیه به اسباب‌بازی است، دارای حسگر ۴.۹ مگاپیکسلی از نوع CMOS5.1 اینچی با فیلتر رنگی اصلی است و باتری لیتیوم یون آن از طریق یواس‌بی تایپ سی شارژ می‌شود. این دوربین بسیار کوچک وزنی به‌اندازه ۴۱ گرم دارد و می‌توان آن را به یک بند حلقه‌ای شکل که می‌تواند به‌عنوان حلقه به انگشت انداخت. حافظه داخلی این دوربین برای حداکثر ۵۰ عکس جا دارد و فضای اضافی با قرار دادن کارت میکرو اس‌دی در دسترس است.

کاربر همچنین می‌تواند صدا یا عبارتی را برای عملکرد قبل از شاتر ضبط و تنظیم کند؛ بنابراین دوربین می‌تواند درست قبل از گرفتن عکس از طریق بلندگوی داخلی فریاد بزند: «لبخند»! این دوربین سرگرم‌کننده می‌تواند دکمه شاتر به اندازه انگشت شست را در اطراف فشار دهد تا یک عکس دیجیتال بگیرد، اما دوربین با فشار دادن دکمه Link Mode به تلفن هوشمندی که یک برنامه همراه را اجرا می‌کند، متصل می‌شود. این کار به کاربر اجازه می‌دهد که ۳، ۶، ۱۱ یا ۲۱ تصویر را در فواصل زمانی ۳ ثانیه‌ای به‌صورت پشت سر هم بگیرد.

بیشتر بخوانید: 

این برنامه همچنین می‌تواند با ترکیب چندین تصویر، انیمیشن‌هایی شبیه به فلیپ‌بوک ایجاد کند و اگر کاربر تصمیم بگیرد، چنین اثری را برای چاپ به مینی لینک۲ارسال کند، عکس به‌دست آمده شامل یک کیو آر کد برای اسکن در گوشی برای پخش انیمیشن روی صفحه خواهد بود. تصاویرگرفته‌شده را می‌توان روی صفحه مشاهده کرد و در حافظه خود گوشی ذخیره کرد و با دوستان در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت.

کد خبر 792891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha