شهردار تهران امروز به مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری رفت و پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های شهروندان بود.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بعدازظهر امروز یکشنبه - ۹ مهر- میزبان علیرضا زاکانی شهردار تهران به منظور پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های شهروندان بود.

زاکانی گفت: مسئولان کشور به ویژه رئیس‌جمهور و قوای سه‌گانه در خدمت مردم هستند و افق کشور روشن بوده و مشکلات در حال کم شدن است. تهران به تعبیر رهبر معظم انقلاب خود یک کشور است و امید است بتوانیم پاسخگوی شهروندان بوده و در مسیر تغییر و تحول گام برداریم.

شهردار تهران همچنین در این نشست با نمایندگان حلقه‌های میانی و تشکل‌های مردم نهاد دیدار کرد و دغدغه‌ها، پیشنهادات و مطالبات آنها را شنید.

زاکانی گفت: شهر تهران نیازمند ۹۸ اصلاح در نقاط حادثه‌خیز آن است تا مردم نجات پیدا کنند.با این اصلاحات راه مردم از ۷۹۰ کیلومتر به ۵۷ کیلومتر کاهش خواهد یافت. مجموعه راهی آیت‌الله حکیم و تعاونی هم از این نقاط اصلاحی است که عملیات آن آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، بر مبنای رسالت تعریف شده خود به منظور ایجاد پل ارتباطی میان مردم و اعضای کابینه دولت سیزدهم ، سلسه‌نشست‌های پاسخگویی تلفنی و برخط مقامات دولت سیزدهم به تماس‌های مردمی را ترتیب داده است.

کد خبر 792835
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    از محل اخذ جرایم از از متخلفان در چهار راه هفتم محرم اصفهان ( شهید صمدیه ) شهید نواب صفوی ) که بسیار تخلف و خلافی و صد معبر و پارک در معبر - پارک در ایستگاه اتوبوس بی ار تی -وجود دارد می توان ایستگاه های جدید بیشتری اتوبوس بی ار تی در اصفهان احداث نمود. البته اگر ثبت تخلف در معبر فوق و در بعضی از ساعات فعال باشد. درامد خوبی از متخلفان کسب می شود.