در آخرین روز هفته در پایتخت، دو مرد جوان در جریان در دو حادثه مختلف به قتل رسیدند تا کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای رازگشایی از این دو جنایت آغاز کنند.

قتل با چاقو - چاقوکشی

همشهری آنلاین؛ گروه سرنخ: هردو جنایت در شرق تهران اتفاق افتاد و عاملان قتل نیز تحت تعقیب کارآگاهان جنایی پایتخت قرار گرفتند. نخستین حادثه ساعت ۱۸ جمعه به قاضی محمد حسین زارعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این زمینه را صادر کرد. مقتول جوانی ۳۵ ساله و اهل کشور افغانستان بود که با ضربات متعدد چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده بود.

شواهد نشان می داد که درگیری در کارگاه ساختمانی اتفاق افتاده و قاتل نیز اهل کشور افغانستان بوده که پس از جنایت فرار کرده است. یکی از شاهدان جنایت در تحقیقات گفت: قاتل به مقتول پول بدهکار بود و اختلاف آنها به چند ماه قبل برمی گشت.

شب حادثه من دراتاقک نگهبانی کارگاه یک مهمانی دور همی با همشهریانم گرفته بودم که قاتل و مقتول به صورت اتفاقی یکدیگر را در مهمانی من دیدند. باز هم بر سر اختلاف مالی که بینشان وجود داشت درگیر شدند و هرچه ما سعی داشتیم با میانجی گری به دعوایشان خاتمه دهیم، فایده ای نداشت. ناگهان مرد بدهکار از شدت عصبانیت طلبکار را با چاقو زد و بعد در مقابل چشمان بهت زده ما فرار کرد.

به دنبال این حادثه، تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد و هنوز دو ساعتی از ماجرای این جنایت نگذشته بود که گزارش دومین قتل آخرین روز هفته به بازپرس جنایی مخابره شد.

مقتول پسری جوان بود که او هم با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی ها نشان می داد که مقتول شامگاه جمعه به همراه دوستانش به خیابانی در شرق تهران رفته بودند تا از یک قهوه فروشی، قهوه بخرند.

درحالیکه دوستان مقتول داخل ماشین وی بودند، او پیاده شد تا ببیند اگر قهوه ها آماده است، تحویل بگیرد. در این بین، دو مرد ناشناس که ماسک مشکی به صورت داشتند به سمت مقتول هجوم برده و با چاقو ضرباتی به وی زدند. وقتی پسر جوان خون آلود روی زمین افتاد، مردان مهاجم با پای پیاده فرار کردند. هرچند جوان زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش برای نجات او بی فایده بود.

در این شرایط بازپرس جنایی دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی را صادر کرد. از سوی دیگر دوربین های مداربسته محل حادثه تحت بازبینی قرار گرفت و مهاجمان شناسایی شد. آنطور که خانواده مقتول می گفتند وی از مدت ها قبل با قاتلانش (دو مرد مهاجم) دچار اختلافاتی شده بودند به طوریکه یک هفته قبل از جنایت، آنها به مقتول در پارکی حوالی شرق تهران حمله ور شده و او را تا حد مرگ کتک زده بودند. هم اکنون پلیس در تعقیب عاملان این جنایت است تا با دستگیری آنها انگیزه شان از جنایت مشخص شود.

کد خبر 792479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرنخ

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha