مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در شهریورماه حدود ۱۶۰۰ دستگاه به صورت شاغل جاری به مردم خدمت رسانی می‌کردند، اکنون در آغار بازگشایی مدارس و دانشگاه ها این عدد به ۲۱۰۰ دستگاه رسیده‌است.

اتوبوس

به گزارش همشهری؛ مهدی علیزاده در آیین بهره‌برداری از طرح نوسازی حمل‌ونقل عمومی تهران در هفتاد و چهارمین شنبه امیدوافتخار، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی در خدمت رسانی به شهروندان همیشه پیشتاز است و دغدغه‌های شهردار تهران معطوف به حوزه حمل و نقل عمومی مشهود است. در حوزه حمل و نقل بزرگ‌ترین دغدغه دکتر زاکانی ابتدا گسترش ناوگان و بعد کسب رضایت حداکثری مردم بوده است. تحولات دو ساله مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل هم در این مسیر بوده است. همه افتخار این انقلاب بزرگ در شرکت‌ واحد برای همکاران ما، مدیران شهری و شورای شهر تهران است. در کنار حمایت‌های همه جانبه دکتر زاکانی پیگیری‌های مسیر، توسط شورای انقلابی شهر تهران کمک بزرگی در این راه بوده است.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین قراردادهای نوسازی شرکت واحد شهر تهران در دوره جاری مدیریت شهری منعقد شده است. اتفاق دیگری که با تاکید دکتر زاکانی رخ داده همیار اتوبوس است. شرکت واحد و شهرداری تهران نظارت ۲۴ ساعته روی عملکرد ناوگان دارد اما در این راه به نظارت مردم احتیاج داریم. شهروندان با شماره گیری کد دستوری آن #۲۲*۱۳۷* می‌توانند به ما در این زمینه کمک کنند.

علیزاده گفت: در شهریورماه حدود ۱۶۰۰ دستگاه به صورت شاغل جاری به مردم خدمت رسانی می‌کردند. اکنون در آغار بازگشایی مدارس و دانشگاه ها این عدد به ۲۱۰۰ دستگاه رسیده‌است.

کد خبر 792276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha