صاحب یک طلافروشی هنگام تعقیب سارقان مغازه‌اش در نیمه‌شب باعث مرگ ۲ نفر از آنها شد.

جسد - پزشکی قانونی - سردخانه

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ  امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: ساعت ۳:۳۰ بامداد ششم مهر مالک طلافروشی از طریق سیستم‌های هشداری واحد صنفی خود متوجه حضور افرادی داخل مغازه‌اش شد و بلافاصله با خودرو شخصی به محل مراجعه کرد و متوجه شد چند سارق نقابدار در حال خروج از مغازه‌اش هستند و سپس با موتورسیکلت فاقد پلاک از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: مالک طلافروشی با خودروی خود سارقان را تعقیب کرد اما در یکی از خیابان‌ها با موتورسیکلت آنان تصادف کرد که این تصادف منجر به فوت ۲ نفر از سارقان شد.

رئیس پلیس شهرستان قم افزود: بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد در کیف یکی از سارقان فوت‌شده تعدادی سکه پارسیان و طلا بوده و سارق دیگر نیز دارای سوابق متعدد سرقت است.

گفتنی است، در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تلاش برای دستگیری سایر سارقین فراری در دستور کار است.

کد خبر 792225
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    4 0
    لطفا با مالک طلافروشی کاری نداشته باشید مطمئن باشید این مطالبه همه مردم ایران است
  • ... IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 1
    وقتی هدف نهایی از سرقتهای شبانه طلافروشیها و دیگر اماکن مسکونی، اداری و تجاری که اموال با ارزش را داخل گاوصندوقها نگه میدارند فقط نفوذ به داخل گاوصندوقها است. حالا یکی از این جماعت سوال کنه اگر قراره گاوصندوق با دیلم باز بشه یا قفلهاش را بتونن باز یا تخریب کنند یا بدنه گاوصندوق را برش بدن یا اصلا گاوصندوق را با خودشون از محل خارج کنند پس دیگه چرا به اون جعبه آهنی میگید گاوصندوق که باعث ایجاد توهم امنیت در ذهن شما بشه و هست و نیست شما را به باد بده؟؟؟ ضمن اینکه سارقین با پیشبینی دزدگیر و دوربین میان و آمادگی درگیری با شما را هم دارند که یا میزنن لت و پارتون میکنند یا حتی اگر حرفه ای نباشند و شما هم رستم باشید و بتونید بزنیدشون که دیگه هزار مشکل جدی براتون پیش میاد!!! آخه انسان باید از عقلش استفاده کنه و به جای اینکه اموال با ارزشی که برای سارقین انگیزه سرقت ایجاد میکنند داخل ماکت گاوصندوق بذاره فقط گاوصندوقی بخره که از طرف یک فروشنده معتبر ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه که اگر هم دزدان به هر طریق تونستن وارد بشن و خودشون را به گاوصندوق برسونند ولی نتونن به هیچ روشی بهش
    • راشد IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      1 0
      شما طرفدار سارقی یا مال باخته. خوب کاری کرد کشت شیر مادر حلالش. دزدی در اسلام یا هر دینی و کیشی و قانونی جایگاهی ندارد مخصوصا دزدیهای بزرگ با بدترین شکل ممکن باید برخورد شود