وقتی یک نظافتچی به اتهام قتل مهماندار هواپیما دستگیر شد در اقدامی عجیب و با استفاده از شلوارش به زندگی خود پایان داد. 

نظافتچی قاتل

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از رسانه‌های هند، هفته گذشته ویکرام آتوال 40 ساله که به عنوان  نظافتچی در یک مجتمع مسکونی در بمبئی‎‏ مشغول به کار بود‎‏‎، یکی از ساکنان مجتمع را که مهماندار هواپیما بود، به قتل رساند. این مهماندار با دو دوستش در این مجتمع زندگی می‌کرد. او از ویکرام خواسته بود برای تعمیر لوله فاضلاب حمام به خانه‌اش بیاید. ویکرام اما نقشه شومی برای زن مهماندار کشید. او وقتی مطمئن شد که زن تنهاست، با یک چاقوی مخصوص برش نارگیل و به قصد تجاوز به مهماندار هواپیما وارد خانه او شد. او به زن جوان حمله و با تهدید نقشه شوم خود را عملی کرد اما برای اینکه قربانی‌اش از او شکایت نکند، دست به قتل وی زد و پس از رها کردن جسدش در حمام، خانه را ترک کرد. 
هیچکس از این جنایت هولناک خبر نداشت تا اینکه پدر و مادر زن جوان وقتی چندین بار با وی تماس گرفتند جوابی نشنیدند نگران او شدند. آنها از دوستان مقتول خواستند تا به او سر بزنند اما دوستان وی نیز هر چه در زدند، کسی جواب نداد. آنها در نهایت با کمک یک نگهبان، در را شکستند و وارد خانه شدند و با دیدن رد خون و دنبال کردن آن به حمام و جسد مهماندار جوان رسیدند. 
به دنبال این ماجرا، پلیس وارد عمل شد و با حضور ماموران در محل جنایت، تحقیقات کلید خورد. سرنخ‌ها در این پرونده، پلیس را به ویکرام، نظافتچی ساختمان رساند اما این مرد فراری شده بود. جست‌وجو برای دستگیری مرد جنایتکار ادامه یافت تا اینکه رد او در محل سکونتش در روستای تونگا به دست آمد و ماموران او را با پیراهنی که هنوز آثار خون روی آن به چشم می‌خورد و جراحتی روی دست و صورتش، دستگیر کردند.
مرد جنایتکار به بازداشتگاه منتقل شد اما از اینکه در بین اهالی روستا و نزد همسرش بی‌آبرو شده بود، تصمیم گرفت به زندگی‌اش پایان بدهد. 
روز 8 سپتامبر، وقتی زندانبانی که ویکرام در آنجا زندانی بود در حال سرشماری زندانیان بود، متوجه شد که یک زندانی کم است. آنها برای یافتن زندانی مفقود شده همه جا را گشتند و در نهایت ویکرام را در حمام زندان یافتند. او با شلوارش خود را در حمام حلق آویز کرده بود. ویکرام به بیمارستانی در نزدیکی زندان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند که مدتی از مرگش می‌گذرد. بدین ترتیب نظافتچی قاتل قبل از اینکه محاکمه شود، به زندگی خود پایان داد.  

کد خبر 787361
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha