بعد از جذب گوستاوو بلانکوی آرژانتینی که یک هفته پیش با استقلال به توافق رسید، سرمربی استقلال عزم خود را جزم کرده تا یک بازیکن جدید دیگر به خدمت بگیرد.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که نام ماشاریپوف حول چند تیم می‌چرخد، درباره علاقه باشگاه استقلال به جذب این بازیکن نیز خبرهایی در برخی رسانه‌ها به چشم خورده اما تحقیق درباره این ماجرا نشان می‌دهد سرمربی استقلال علاقه‌ای به جذب ماشاریپوف ندارد و به دنبال جذب دیگر گزینه‌ها است. بعد از جذب گوستاوو بلانکوی آرژانتینی که یک هفته پیش با استقلال به توافق رسید، سرمربی استقلال عزم خود را جزم کرده تا یک بازیکن جدید دیگر به خدمت بگیرد که هنوز به توفیق نرسیده است. نکونام تأکید کرده بود که در نقل و انتقالات قطعاً خواستار جذب دو بازیکن جدید است که یکی به خدمت گرفته شده و دیگری هنوز با استقلال به توافق نرسیده است. البته قطعاً نام بازیکن بعدی که استقلال خواهد گرفت ماشاریپوف نخواهد بود.

کد خبر 786864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • NL ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 19
    مث فصل پیش آخرش هیچی نمی شین داداش، الکی زور نزن آقا نکونال!
    • داور لیس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      1 1
      همین هیچی نشدنه خیلی ارزشش بالاتره از زیر منت کمیته داوری قهرمان شدن .شما فهم ندارین به دیگران سرایت ندین ،اگر اینهمه سفارش پشت سرتون نبود ته جدول داشتین یقل دوقل بازی می کردین
  • Ramin IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 1
    الان مهاجم های خوبی توی اروپا هستن با قیمت مناسب که به درد استقلال میخورن مهاجم های مثل لئوناردو اولووا زوران ماروشیچ واسیل اشکورتی
  • هشتائیا IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 0
    آقایون شما رابه خدا هر کاری می خواین انجام بدین زودتر ، اینقدر امروز و فردا نکنید مشکلات تیم و هواداراکم نیست شما هم اینقد با اعصاب هوادارا بازی نکنید !بسه دیگه ! این اختلافاتم بزارین کنار ،بچه بازی دیگه بسه ، صحبت از باشگاه مقتدر استقلاله.