نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری گفت: تمامی شهرهای مقدس برون‌مرزی ازجمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد کرده و نقاط ناایمن را به متولیان گوشزد کردیم.

راهپیمایی زائران اربعین - پیاده روی اربعین

به گزارش همشهری آنلاین، احمد صفری، نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری در جمع خبرنگاران گفت: ما طبق شرح وظایف خود قریب به ۱۰ سال است با هدف پوشش ایمنی موکب‌ها، نیروهایی را به صورت برون مرزی و درون مرزی را اعزام می‌کنیم، اکنون ۸ روز است که در کربلا حضور داریم.

 او ادامه داد: در سال‌های گذشته فقط در کربلا و نجف اشرف و کوفه ماموریت داشتیم اما امسال در کاظمین و سامرا هم پوشش ایمنی را انجام داده‌ایم.

نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری گفت: تمامی شهرهای مقدس برون مرزی ازجمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد و نقاط ناایمن را به متولیان گوشزد کردیم. البته نمی‌توان استاندارد کامل ایمنی را در عراق برقرار کرد زیرا زیرساخت‌ها مشکل دارد.

صفری بیان کرد: تجهیزاتی از قبیل خاموش‌کننده‌ها، تجهیزات نوری و ... را از سال‌های پیش به عراق می‌آوریم تا در صورت نیاز استفاده شود.

کد خبر 785499
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha