دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، جواد نجم الدین را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران احمد قلعه بانی همچنین در احکام جداگانه‌ای افشین روغنی و علی اکبر طاهری را به عضویت هیات مدیره ایران خودرو منصوب کرد.

بر این اساس به عضویت برزو مختاری و رحیم اسماعیلی دانا و همایون ریاحی چالشتری در هیات مدیره ایران خودرو پایان داده شد.

رئیس هیات عامل ایدرو در احکامی جداگانه دو عضو جدید هیات مدیره گروه خودرو سازی سایپا را نیز منصوب کرد. در این انتصابات محمود کمانی و افشین روغنی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره سایپا جایگزین جواد نجم الدین و محمدرضا روشنی مقدم شدند.

گفتنی است، منوچهر منطقی کماکان عضو هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزرات صنایع مراسم معارفه مدیرعامل جدید ایران خودرو بعد از ظهر روز دوشنبه در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار  خواهد شد.

 همچنین هفته آینده همزمان با رونمایی از خودرو ملی جدید ایران خودرو، از خدمات منوچهر منطقی در طول فعالیت در گروه صنعتی ایران خودرو به نحو شایسته قدردانی خواهد شد.

در گزارش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در باره سوابق مدیر عامل جدید ایران خودرو اعلام شده ،جواد نجم الدین از مدیران موفق صنعتی کشور بوده و فعالیت خود را از رده کارشناسی و مدیریتی در صنعت شروع کرده است.

طبق این گزارش وی دارای بیش از دو دهه سابقه فعالیت به خصوص در تولید انبوه قوای محرکه خودرو و توسعه شبکه گسترده قطعه سازی و ساخت و خود کفایی این مجموعه ها تا سقف 95 درصد در صنعت خودروسازی ایران است. 

در سوابق نجم الدین مسئولیت کمیته فنی و پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی کرج ،معاونت شرکت ایران خودرو ، مدیر عاملی شرکت مگاموتور، عضو و رئیس هیات مدیره سایپا دیده می شود.

کد خبر 78324

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز