پس از چند فصل پل تلاطم، هافبک تهاجمی ایرانی الاصل معتقد است که شرایط برای بازگشت به اوج فراهم شده است.

دنیل ارزانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دنیل ارزانی هافبک ایرانی-استرالیایی در این فصل به تیم ملبورن ویکتوری پیوسته است. او که زاده خرم‌آباد در لرستان ایران است، چهار سال تحت قرارداد باشگاه منچسترسیتی بود و به طور قرضی در تیم های مختلفی چون سلتیک اسکاتلند، اوترخت هلند بازی کرد اما امسال به طور قطعی به تیم ملبورن ویکتوری یکی از تیم‌های مطرح فوتبال استرالیا پیوسته است. او که در جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان جوانترین بازیکن جام را با پیراهن استرالیا به خود اختصاص داد در این باره می گوید:" شرایط برای بازگشتم به اوج فراهم است و در یک تیم خوب با مربی کاربلد هستم. این بازگشت عاشق فوتبال است. " 

از زمانی که دنیل ارزانی در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک نوجوان آینده دار به صورت قرضی از منچسترسیتی به سلتیک گلاسکو پیوست بیش از چهارسال می گذرد. هرچند انتقال این بازیکن جوان به سلتیک با یک مصدومیت وحشتناک در اولین مسابقه تبدیل به یک کابوس شد. یک رویای ویران شده... 

مقصد جدید ستاره ایرانی منچسترسیتی | بازگشت به اوج پس از اتفاق غیرمنتظره!

او اما ۲۴ ساله شده و بعد از چند فصل پرفراز و نشیب دوباره "با عشق به فوتبال" بازگشته است. این بازیکن استرالیایی و ایرانی‌الاصل پنج سال پیش توسط  برندان راجرز سرمربی سرشناس حال حاضر سلتیک که آن زمان نیز هدایت این تیم را به عهده داشت به این تیم پیوست اما در همان ۲۰ دقیقه اول حضورش در بازی برابر داندی یونایتد در دنز پارک، دچار پارگی رباط صلیبی شد. بعد از بازگشت به شرایط جسمانی خوب، این بازیکن تنها در یک مسابقه دیگر برای سلتیک به میدان رفت.  اما بعد از دوره‌های قرضی که اغلب موفقیت آمیز نبودند، ارزانی به استرالیا بازگشته و حالا می گوید که از حضور در ملبورن ویکتوری خوشحال است و دارد از فوتبال لذت می برد.

او در گفت و گویی که با سایت رسمی لیگ استرالیا، ای لیگ انجام داده گفت: من به سلتیک رفتم. فکر می‌کنم در ابتدا عملکرد خوبی داشتم اما آن مصدومیت سخت رخ داد. فکر می‌کنم چیزی که بعد از آن مصدومیت با آن دست و پنجه نرم کردم این بود که همیشه احساس می کردم بدشانس هستم. می توانستم خوش شانس تر باشم و زندگی برایم طرح بهتری بچیند! واقعیت اینست هرگز نتوانستم خودم را از آن تاثیرمنفی که بر من گذاشته بود رها کنم. اما حالا احساس می کنم از این حس و از آن دست انداز عبور کرده‌ام.

مارکو تیلیو ستاره جوان فوتبال استرالیا در یک انتقال جالب از ملبورن سیتی به سلتیک پیوسته است. این دقیقا شبیه داستان دنیل است که در جوانی به این تیم اسکاتلندی رفت. این در حالی است که تیلیو لقب گرانترین انتقال فوتبال استرالیا و با قراردادی پنج ساله به سلتیک پیوست: برای من، تیلیو که سال گذشته عملکرد خوبی داشت و رفتنش او به خارج از کشور الهام‌بخش است. این باعث می شود فکر کنم من هم توانایی انجام چنین کاری را هم دارم. چرا نتوانم؟

او افزود: معتقدم که حضور تیلیو در سلتیک به نفع او و به سود فوتبال استرالیا است. صادقانه بگویم برایش خوشحالم و فکر می کنم که اتفاق خوبی برایش رخ داده است. من هم به سلتیک رفتم اما مصدوم شدم...فوتبال همین است.

کد خبر 779956
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ممدو IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 1
    زنده باد لرررررباغیرت