در یک رویداد بزرگ شیائومی در هند شاهد رونمایی جهانی از گوشی هوشمند « Redmi ۱۲ ۵G » بودیم. این تنها رویداد بین المللی از محصولات «ردمی» نبود، زیرا مدیران شیائومی «ساعت ردمی ۳ اکیتو» (Redmi Watch ۳ Active) را نیز روی صحنه معرفی کردند. Watch ۳ با صفحه نمایش بزرگ‌تر و عمر باتری بیشتر ارتقا یافته است.

ردمی 3

 به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا، همچنین شاهد بودیم که Redmi ۱۲ با  «۴ جی» ، همراه با برخی از محصولات دیگر شیائومی نظیر  «سری ایکسXiaomi Smart TV» (که به رسانه‌ اجتماعی توئیتر وابسته نیست) و «هدفون‌های بی سیم ردمی سونیک باس ۲» (Redmi SonicBass Wireless Earphones ۲) به صورت محلی عرضه شد.

رونمایی از جدیدترین محصولات «ردمی» | عرضه گوشی، ساعت و تلویزیون هوشمند با قیمت‌های استثنایی


Redmi Watch ۳ Active یک «ال سی دی»۱.۸۳  اینچی با وضوح ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل و حداکثر روشنایی« ۴۵۰ نیت» را به ارمغان می آورد. یک دکمه در کنار آن وجود دارد، در حالی که سنسور ضربان قلب و SpO۲ در پایین قرار دارند.

بند این ساعت پلاستیکی است یا بهتر بگوئیم از جنس «پلی اورتان ترموپلاستیک» (TPU) است. بدنه ساعت نیز پلاستیکی است، اگرچه «ردمی» در طول مراسم این جزئیات را فاش نکرد، با این حال اعلام کرد که Redmi Watch ۳ Active دارای پوشش NCVM است که یکی از راه‌های ایجاد حس فلزی در  مواد غیر فلزی است. این مشکل چندان بزرگی نیست، زیرا اینا بزاری که به دست بسته می‌شود، ضد آب است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

رونمایی از جدیدترین محصولات «ردمی» | عرضه گوشی، ساعت و تلویزیون هوشمند با قیمت‌های استثنایی


Redmi Watch ۳ Active در سه گزینه رنگی عرضه می‌شود و بیش از ۲۰۰ صفحه ساعت انتخایی به همراه دارد. ویجت‌ها می‌توانند سفارشی سازی بیشتری را با بیش از ۵۰ ترکیب مختلف اضافه کنند. باتری «واچ ۳»،  «۲۸۹ میلی آمپر ساعت» ظرفیت دارد و می‌تواند در صورت استفاده معمولی به مدت ۱۲ روز و در صورت استفاده زیاد به مدرت ۸ روز کار کند. این ابزاری که به دست بسته می‌شود را می توان با شارژری که به صورت مغناطیسی به دو«پین پوگو» در پشت متصل می‌شود، شارژ کرد.

گزینه‌های سفید و مشکی به قیت ۳۶ دلار(یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) عرضه می‌شوند، در حالی که نوع سبز زیتونی ۶ دلار (۳۰۰ هزار تومان) بیشتر قیمت دارد، اما برای مدت محدود، فقط به قیمت ۱.۲۰ دلار (۶۰ هزار تومان) بیشتر عرضه می‌شود. Redmi Watch ۳ Active  از ۳ اوت (۱۲ مرداد) در فروشگاه‌های mi.com و Xiaomi Retail در دسترس خواهد بود.

بیشنر بخوانید:


یک روز بعد (۴ اوت، ۱۳ مرداد)، Redmi ۱۲ با قیمت ۱۱۰ دلار (۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) برای نسخه  ۱۲۸ /۴ گیگابایتی و ۱۳۲ دلار(۶ میلیون و۶۰۰ هزار تومان) برای نسخه ۱۲۸/ ۶ گیگابایتی، وارد بازار خواهد شد. قیمت تلویزیون هوشمند از  ۳۳۰ دلار (۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) شروع می شود، در حالی که هدفون‌های بند گردنی ۱۵ دلار(۷۵۰ هزار تومان) قیمت دارند.

کد خبر 777460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha