معاون اول قوه قضائیه، با بیان اینکه امروز نظام قضایی مقتدرانه گروهک های خائن به انقلاب و مردم را تعقیب می کند و برای آنان پرونده قضایی تشکیل داده است، گفت: به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

محمد مصدق

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در حفظ دین و نظام اسلامی بصیرت است افزود: بصیرت به معنای تعقل و اندیشه عمیق بوده و لذا برخورداری از بصیرت موجب عدم انحراف انسان در زندگی است.

وی با اشاره به واقعه تاریخی غدیر خم اظهار کرد: در روز غدیر خم پیام مهمی از سوی خدا و توسط پیامبر(ص) و با حضور حدود ۱۲۰۰ نفر از مردم آن عصر ابلاغ شد ولی ۷۰ روز بعد ماجرای سقیفه اتفاق افتاد که ناشی از عدم بصیرت مردم آن روزگار بود.

معاون اول قوه قضائیه شاخص بصیرت در زمان کنونی را دنباله روی و تبعیت از ولی فقیه عنوان کرد و گفت: اطاعت از فرامین رهبری بدون افراط و تفریط از راه های نجات از خدعه ها و نیرنگ های دشمنان است.

حجت الاسلام مصدق در ادامه به بیان جنایت ها و ظلم هایی که برخی گروهک ها در اوایل انقلاب بر مردم ایران روا داشتند پرداخت و افزود: امروز نظام قضایی مقتدرانه گروهک های خائن به انقلاب و مردم را تعقیب نموده و برای آنان پرونده قضایی تشکیل داده است و به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

کد خبر 777430
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha