سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از خرده فروشی مواد مخدر در تقاطع میدان امام حسین(ع) و خیابان انقلاب انتقاد کرد و گفت: اگر قبلا در نقاط بی‌دفاع شهری شاهد چنین صحنه‌هایی بودیم امروز ساعت ۶ عصر در میدان امام حسین چنین صحنه‌هایی را می‌بینیم.

نادعلی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تقاطع خیابان انقلاب و امام حسین (ع) شاهد خرده فروشی مواد مخدر هستیم، گفت: نباید اجازه دهیم این آسیب‌ها به خانه‌ها و اتاق‌های مردم برسد؛ اینکه طرح ضربتی اجرا می‌کنیم و بعد خاموش می‌شویم این پیام را منتقل می‌کند که هر آنچه می‌خواهند، می‌توانند انجام دهند.

او تصریح کرد: از معاون فرهنگی و مدیرعامل سازمان رفاه می‌خواهم که گزارش‌های لازم را ارائه دهد تا اگر دستگاهی کوتاهی کرده، علتش مشخص شود. عنوان می‌شود که بیشتر ارگان‌ها همکاری نمی‌کنند اما نباید در این باره سکوت کرد.

نادعلی در ادامه ابراز تاسف کرد که « اگر قبلا در نقاط بی‌دفاع شهری شاهد چنین صحنه‌هایی بودیم امروز ساعت ۶ عصر در میدان امام حسین چنین صحنه‌هایی را می‌بینیم .»

در ادامه صحبت‌های نادعلی، چمران، رئیس شورای شهر گفت: این موضوع تنها به شهرداری مربوط نیست و پلیس باید جدی‌تر وارد شود، من از پلیس گلایه دارم که در این زمینه آنچنان که باید ورود نمی‌کند و برای مثال در جمع آوری دست‌فروشان شاهد هستیم که پس از ساعتی از شب در محوطه تئاتر شهر حضور پیدا می کنند و پلیس برخوردی با آنها ندارد.

او افزود: در ساخت و سازهای غیرمجاز پلیس باید حضور داشته باشد اما به سختی به میدان می‌آیند و این همکاری نداشتن باعث تعجب است و قابل قبول ما و شهروندان نیست.

چمران در ادامه از معاون فرهنگی و اجتماعی خواست که در مورد وضعیت آسیب‌های اجتماعی گزارشی ارائه دهد. 

کد خبر 777259
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha