مدیر فنی خط یک در رابطه با نفوذ فاضلاب به ایستگاه قیطریه گفت: فاضلاب در دیواره غربی ایستگاه و مسیر عبور مسافر نفوذ کرده است. شرکت بهره برداری این ایستگاه را ایمن کرده است اما لازم بود که این مشکل به طور کامل رفع شود.

مترو

حسن محجوبی مدیرفنی خط ۲،۱ و ۴ در گفتگو با همشهری آنلاین در رابطه با ورود فاضلاب به ایستگاه مترو قیطریه گفت: یک مغازه همجوار با این ایستگاه پس از تغییر کاربری به محل فعالیت یک رستوران تبدیل و فاضلاب این رستوران به دلیل مشکلات دچار نشتی شد.  

او افزود: در جلسه‌ مدیریت بحران مقرر شد که اداره آب و فاضلاب با کمک شهرداری در اسرع وقت مسئله را حل و فصل کنند.  چاه فاضلاب از سوی رستوران ایجاد شده بود و مشکلاتی داشت، در حال حاضر ایجاد چاه جذبی به عنوان راهکار موقت مدنظر قرار گرفته است. اداره آب و فاضلاب نیز قول مساعد داده است که چند روز در هفته، خودروی تخلیه چاه را به رستوران برای تخلیه فاضلاب ارسال کند.

محجوبی در رابطه با نحوه ورود فاضلاب به ایستگاه قیطریه توضیح داد: فاضلاب در دیواره غربی ایستگاه و مسیر عبور مسافر نفوذ کرده است. این ایستگاه از سوی شرکت بهره برداری مترو ایمن‌سازی شد اما لازم بود که این مشکل به طور کامل رفع شود. در حال حاضر تنها بوی نامطبوع فاضلاب در ایستگاه مشکل زا است و با تمهیداتی که اندیشیده شده است، این مشکل هم رفع خواهد شد.

مدیرفنی خط یک با تأکید بر این موضوع که قرار است چاه جداگانه‌ای برای فاضلاب سنگین این رستوران ایجاد شود، گفت: ایستگاه قیطریه در سال ۹۰ ساخته شده بود و این مشکل در ماه‌های اخیر و پس از تغییر کاربری مغازه همجوار ایجاد شد. این مشکل مورد مشابهی در ایستگاه‌های دیگر نداشته است اما مورد عجیبی نیست و تلاش خواهیم کرد تا دو هفته آینده این مسئله را حل کنیم.

کد خبر 776831
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha