شما به سه روش می‌توانید سرعت اینترنت وای فای خود را افزایش دهید که برای آن به هزینه اضافی و یا خرید تجهیزات جدید نیازی نیست.

وای فای

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سان، قبل از اینکه عجله کنید و برای سرعت بیشتر اینترنت هزینه اضافی بپردازید یا تجهیزات Wi-Fi جدید بخرید، با آزمایش سه ترفند آسان، پول خود را پس‌انداز کنید. اینجا سه ترفند بهبود سرعت Wi-Fi گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید آزمایش کنید. 

در اولین قدم، روتر وای فای خود را جابجا کنید. در بسیاری مواقع می‌توان سرعت وای فای را در خانه، به سادگی بهبود بخشید. روترهای وای فای می‌توانند دمدمی‌مزاج باشند، برای همین باید مطمئن شوید که روترهای شما به بهترین نحو به شما خدمات می‌دهند. مطمئن شوید که روتر وای فای شما در مرکز خانه قرار دارد. همچنین باید از اشیاء فلزی یا وسایلی که سیگنال‌های رقیب را منتشر می‌کنند، دور نگه داشته شود. روتر را در کمد یا پشت مبلمان پنهان نکنید.همچنین اگر می‌خواهید سیگنال‌های Wi-Fi در خانه‌تان بماند، باید آن را از پنجره‌ها دور نگه دارید.

صفحه تنظیمات روتر شما باید تمام ترافیک اینترنتی شما را نشان دهد. بسیاری از روترها لیستی از دستگاه‌هایی که از شبکه استفاده می‌کنند و میزان داده‌ای که هر کدام از آنها استفاده می‌کنند، به شما ارائه می‌دهند. اگر دستگاه‌هایی را می‌بینید که متعلق به شما نیستند، آن‌ها را از شبکه خود حذف کنید. مطمئن شوید که یک رمز عبور روی روتر خود دارید و به طور مرتب آن را تغییر دهید. شما باید بتوانید به راحتی به تنظیمات روتر خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. دستورالعمل‌های روتر خاص خود را برای روش صحیح بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

اگر روتر Wi-Fi خود را از ارائه‌دهنده خدمات اینترنت خود اجاره کنید، ممکن است واجد شرایط تعویض رایگان آن باشید. با ارائه دهنده تماس بگیرید و مشکلات خود را توضیح دهید و ببینید آیا امکان دریافت دستگاه جدید وجود دارد یا خیر. برخی از روترهای قدیمی ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند تا با دستگاه‌های شما در خانه سازگارتر باشند.

کد خبر 775607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha