یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
۱ نفر

دختران کاراته‌کای منطقه۱۷ با کسب ۵۷ مدال شامل١٠ طلا، ١٨ نقره و ٢٩ برنز مقام دوم نایب قهرمانی دربخش کاتا و مقام سوم در بخش کمیته در رقابت‌های کیوکوشین‌کان را به‌دست آوردند.

کاراته‌کا

به‌گزارش همشهری‌آنلاین‏،مسابقات‌ کشوری سبک کیوکوشین‌کان (بانوان) با حضور ورزشکارانی ازنقاط مختلف کشور‏ در رده سنی خردسالان، نونهالان ۱ و ۲، نوجوانان و بزرگسالان در اواخر تیرماه سال ۱۴۰۲ دراستان البرز و درمجموعه ورزشی انقلاب کرج تحت نظر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این رقابت‌های کشوری دختران ورزشکار منطقه۱۷ در رشته کاراته سبک کیوکوشین‌کان بانوان رتبه نایب قهرمانی و مقام دوم کشوری دربخش کاتا و مقام سوم را از آن خود کردند. دختران کاراته‌کای منطقه۱۷ در بخش‌های کمیته و کاتا با کسب ۱۰ مدال طلا، ۱۸ مدال نقره و ۲۹ مدال برنز افتخارآفرین شدند.

جشنواره کشوری سبک کیوکوشین کان (بانوان) در رده سنی خردسال، نونهال ۱ و ۲، نوجوان و بزرگسال در اواخر تیرماه سال۱۴۰۲ در استان البرز (مجموعه ورزشی انقلاب کرج) تحت نظر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی برگزار شد.

‌گفتنی است که «صهبا شاعری» نوجوان بااخلاق هم‌محله‌ای و نخبه دانش‌آموزی تهران نیز مقام سوم مسابقات قهرمانی کیوکوشین‌کان(ویژه بانوان) وزن منهای ۴۳ کیلوگرم را از آن خود کرد.

دختران کاراته‌کای جنوب تهران گل کاشتند


 

کد خبر 775384

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha