دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۶
۰ نفر

شبکه 2 که چندی است عنوان شبکه کودک و نوجوان را به‌خود اختصاص داده، علاوه بر ساخت سریالی داستانی و پخش فیلم‌های سینمایی، ویژه برنامه‌های مخصوص کودک و نوجوان را نیز تهیه دیده است.

کلاه قرمزی و ستاره‌ها هم یکی از این برنامه هاست. قطعا برای نسل جوان و میانسال امروز،  چهره عروسک زشتی که همه دیالوگ هایش را نجویده می‌گفت در خاطر مانده است.

کلاه قرمزی همراه با ایرج طهماسب که به آقای مجری معروف بود، یاد‌آور دوران کودکی و نوجوانی خیلی از مخاطبان تلویزیون است؛ خاطره عروسکی که یک چشمش سبز بود و یک چشمش آبی. حالا پس از گذشت 2  دهه این عروسک به همراه پسر خاله به تلویزیون بازگشته‌اند. البته 2 عروسک جدید به نام‌های گیگلی و پسرعمه زا به همراه باران کوثری به گروه اضافه شده‌اند؛

قرار است آنها به سراغ چهره‌های سرشناس تلویزیون و سینما بروند و انگار کلاه قرمزی از آتیلا پسیانی، علیرضا خمسه، امین حیایی، شهرام قائدی،
 رضا شفیعی جم، پانته آ بهرام خیلی خوشش می‌آید چون ما آنها راهمراه با کلاه قرمزی خواهیم دید.

نکته جالب اینکه ابراهیم حاتمی کیا هم از میهمانان ویژه این کار است. گروه حرفه‌ای کلاه قرمزی و ستاره‌ها از تهیه کنندگی حمید مدرسی گرفته تا نویسندگی ایرج طهماسب و حمید جبلی می‌تواند رقیبی جدی برای دیگر کارهای تلویزیون درایام نوروز باشد.

سال 73 فیلم سینمایی کلاه  قرمزی، پرفروش‌ترین فیلم سال شد که به‌دنبال این موفقیت، سال 81 فیلم دیگری از این گروه با نام کلاه قرمزی و سروناز اکران شد.

کد خبر 77299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز