دو سال پیش، «بی ام و موتوراد» (BMW Motorrad) ما را با «سی ای ۰۴» (CE ۰۴) آشنا کرد، یک وسیله نقلیه پیشنهادی برقی و صراحتا انقلابی برای سفرهای درون شهری. امروز، این شرکت با «پارکورر برقی» (eParkourer) جدید خود، «سی ای ۰۲» (CE ۰۲)، گام مطمئن دیگری به سوی آینده برمی‌دارد.

پارکورر برقی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنائو، «سی ای ۰۲» (CE ۰۲) یک اسکوتر نیست و کاملا یک موتور سیکلت هم نیست. این نوعی موجود (وسیله حمل و نقل  شهری) است که در تقاطع فناوری نوآورانه و طراحی عملی پرورش یافته است. این وسیله نقلیه برقی قصد دارد نحوه درک و تجربه ما از تحرک در شهرهایمان را تغییر دهد. زیبایی‌شناسی آن چشم‌نواز است. «سی ای ۰۲» یک قاب مشکی مدرن و براق  دارد که در تضاد با روکش متالیک خاکستری گرانیتی  موتور آن است که این باعث می‌شود CE ۰۲ ساده و هدفمند به نظر برسد.

تصاویر | پارکورر برقی BMW وسیله‌ای برای فرار از ترافیک سنگین شهری
مشخصات پارکورر برقی «بی ام و» در یک نگاه


این وسیله نقلیه شهری در دو نوع عرضه می‌شود، که سخاوتمندانه ۱۱ کیلووات (۱۵ اسب بخار) یا متوسط ​​۴ کیلووات (۵ اسب‌بخار) را ارائه می‌دهد که برای  جوانان و گروه‌ افراد علاقه‌مند به ماجراجویی طراحی شده است. شتاب در چراغ راهنمایی مشکلی نخواهد بود «پارکورر برقی» انرژی زیادی را به سفرهای شهری منتقل می‌کند. حداکثر سرعت نسخه ۱۱ کیلوواتی ۹۵ کیلومتر در ساعت و برد آن بیش از ۹۰ کیلومتر است که آن را برای کاوش‌های گسترده در مناطق شهری ایده‌آل می‌کند.

تصاویر | پارکورر برقی BMW وسیله‌ای برای فرار از ترافیک سنگین شهری


قاب جمع و جور و ارتفاع کم صندلی CE ۰۲ به ویژگی‌های هندلینگ (کارایی فرمان) آن جذابیت بیشتری می‌بخشد. وزن کم آن (۱۳۲ کیلوگرم برای نسخه ۱۱ کیلووات، ۱۱۹ کیلوگرم برای نسخه ۴ کیلووات) امکان مانور آسان در میان ترافیک شهری شلوغ را فراهم می‌کند.

در«پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.

تصاویر | پارکورر برقی BMW وسیله‌ای برای فرار از ترافیک سنگین شهری

شارژ CE ۰۲ شما نیز نباید یک کابوس باشد.  این وسیله به صورت استاندارد دارای یک شارژر خارجی ۰.۹ کیلوواتی است که برای پریزهای معمولی خانگی مناسب است. برای کسانی که عجله دارند، گزینه شارژر سریع با ۱.۵ کیلو وات نیز موجود است که در وقت صرفه جویی می‌کند و به شما امکان می دهد زودتر به جاده بازگردید.

بیشتر بخوانید:


CE ۰۲ مجهز به صفحه نمایش TFT است که تمام اطلاعات لازم را در یک نگاه ارائه می دهد. یک پورت شارژ USB-C نیز در این وسیله  گنجانده شده است.

کد خبر 772219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha