توییتر در نامه‌ای که توسط الکس اسپیرو وکیل توییتر به مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا ارسال شده، تهدید کرده است که از متا پلتفرم به دلیل پلتفرم جدیدش تردز (Threads) شکایت خواهد کرد.

تردز و توییتر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رویترز، متا که در روز چهارشنبه این پلتفرم را راه‌اندازی کرد و بیش از ۳۰ میلیون ثبت‌نام را به ثبت رسانده است، به نظر می‌رسد با استفاده از میلیاردها کاربر اینستاگرام، توییتر ایلان ماسک را تحت تأثیر قرار دهد.

وب سایت خبری سمافور ابتدا گزارش داد که اسپیرو در نامه خود متا را به استخدام کارمندان سابق توییتر متهم کرد که به اسرار تجاری و سایر اطلاعات بسیار محرمانه توییتر دسترسی داشتند و دارند.

اسپیرو در این نامه نوشت: «توییتر قصد دارد حقوق مالکیت معنوی خود را به شدت اعمال کند و از متا می‌خواهد اقدامات فوری برای توقف استفاده از اسرار تجاری توییتر یا سایر اطلاعات بسیار محرمانه انجام دهد.»

یک منبع رویترز با اطلاع از این نامه روز پنجشنبه محتوای آن را تایید کرد. اسپیرو به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اندی استون، سخنگوی متا در پستی در تردز نوشت: «هیچکس در تیم مهندسی تردز کارمند سابق توییتر نیست.»

یکی از کارمندان ارشد سابق توییتر هم به رویترز گفت، تا جایی که می‌داند، از هیچ کارمند سابق توییتر در راه‌اندازی  تردز  استفاده نشده است.

در همین حال، ایلان ماسک، مالک توییتر، در پاسخ به توییتی که به این خبر اشاره کرد، گفت: «رقابت خوب است، تقلب خوب نیست».

کد خبر 771968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha