معاون اول رئیس جمهور در ارتباط تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین فرماندار ویژه زابل آخرین وضعیت ناشی از بادهای موسمی ۱۲۰ روزه را جویا شد و بر رسیدگی فوری برای کاهش مشکلات مردم تاکید کرد.

محمد مخبر

به گزارش همشهری آنلاین، «محمد مخبر» در این تماس بسیج دستگاه‌های امدادرسان برای کمک به آسیب دیدگان و خانواده‌ها و سکونتگاه‌های در معرض شن‌های روان را ضروری دانست و آمادگی همه جانبه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را برای رسیدگی به وضعیت بیماران و آسیب دیدگان احتمالی خواستار شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تداوم این مسائل تا روزها و ماههای آینده تاکید کرد تا استانداری و دستگاههای اجرایی استان درصورت نیاز به ملزومات و توانمندی‌های مرکز و استان‌های معین درخواست‌های خود را هر چه سریع تر منعکس کرده تا برای پشتیبانی بیشتر و کمک به تسکین آلام مردم هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

مخبر از استانداری سیستان و بلوچستان خواست تا با کمک سازمان حفاظت محیط زیست و سایر دستگاه‌ها برنامه و پیشنهاداتی را برای مقابله درازمدت با این پدیده ناشی از خشکسالی در دو دهه گذشته در آن استان آماده کرده و برای تصمیم گیری و اجرا ارائه دهند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین فرماندار ویژه زابل نیز در این تماس‌های تلفنی جداگانه ضمن تشریح وضعیت منطقه و مشکلات پیش آمده، از آمادگی همه دستگاه های اجرایی برای مقابله با پیامدهای این پدیده و کمک به آسیب دیدگان خبر دادند.

کد خبر 771924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 43
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • داودصالحی RO ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    30 2
    بجای این ها اقای مخبر بهترنیست یک مقداراقتدارداشته باشیدوحقابه هامون را بگیرید.فکرکنم تهدیدات اقای رئیسی هم بیشترمصرف داخلی داشت.
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    32 1
    اﻳﻦ ﺻﺤﺒﺘﻬﺎ ﻫﻴﭻ اﺛﺮﻱ ﺑﺮاﻱ ﺳﻴﺴﺘﺎﻥ ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﻧﺪاﺭﺩ ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺭﻓﺖ ﺳﻴﺴﺘﺎﻥ ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎﻥ ﭼﻪ ﻛﺎﺭ ﻛﺮﺩ ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﺭا ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻛﺮﺩ ... ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺯﻧﺞ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﻫﻴﭻ اﻫﻤﻴﺘﻲ ﺑﺮاﻱ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﻧﺪاﺭﺩ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﻳﮕﺮ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎ اﻭاﻭﻳﺖ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﻫﺴﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻫﺎ ﺩﺳﺘﻮﺭﻱ ﺷﺪﻩ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺏ ﻧﻘﺶ ﺑﺎﺯﻱ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﭘﺴﺖ ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻴﮕﻴﺮﻧﺪ اﻧﻬﺎﻱ ﻛﻪ ﻣﻴﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻧﻘﺶ اﺳﺎﺳﻲ ﺩﺭ ﻛﻢ ﻛﺮﺩﻥ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻛﺸﻮﺭ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻛﻼ ﺣﺬﻑ ﺷﺪﻧﺪ ﺩﺭ اﻣﻮﺭ ﻛﺸﻮﺭ
  • جواد IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    36 1
    با سلام جناب فقط با تماس و سفارش کارها حل نمیشود باید حضور پیدا کرد و دردها را لمس کرد لطف کنید از بودجه های بالاشهر تهران کم کنید تا به فقرا برسد
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    30 2
    سلام خسته نباشی جناب مخبر ما گول تعهدات همسایه بی مهر خودمون خوردیم و حق آبه سیستان را نداد دیگه دیر شد خیلی زود دیر شد الان هم اهرم فشارو وارد کرد و تمام افغانهای از ایران عزیزمان بیرون کنید باور بفرمایید فرزندان ایران و هیرمند و هامون وسییتان بیکارند منو به عنوان وکیل قرار بده تا اینهارو با ملایمت و تدریجی و مستمر بیرون کنم
  • سیستونی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    21 0
    شما تهران را تعطیل کنید چون آلودگی هوا در سیستان به ۱۰۰برابر آلودگی تهران رسیده مبادا شما مریض شوید مشکل اب را برای مردم حل کردید ممنونم
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    27 2
    شما مردم سیتان را طرح رزاق را اجرای کنید چیزی دیگر از شما نخواستیم به بلوچستان طرح رزاق پول می دهند به ما وام
  • خ IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    23 2
    متاسفانه تا نظامی ها نروند پادگان همین آش و کاسه خاهد بود.