شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

در جشنواره رسانه آرمان که به همت موسسه همشهری و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شده است، همه دانش‌آموزان دختر و پسر تهرانی دعوت شده‌اند تا قصه محله‌هایشان را آن طور که دوست دارند به زبانی ساده در قالب عکس و فیلم روایت کنند.

پوستر جشنواره

به گزارش همشهری آنلاین، بچه‌های دهه هشتادی ساکن در محله‌های مختلف تهران می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی، استعداد ذاتی، خلاقیت و ابتکار خودشان در موضوعاتی مثل قصه آدم‌های خاص و لوطی‌منش، کاسب‌های بامرام و با معرفت، بناهای تاریخی و دیدنی، پاتوق‌های مثال‌زدنی، همدلی‌های دوران جنگ، کوچه‌های آشتی‌کنان و قشنگ و... عکس و فیلم تهیه کنند و برای دبیرخانه جشنواره بفرستند.

البته ‌هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر در ۲ موضوع «عکس‌نوشت» و «ویدئو» در این جشنواره شرکت کند. شرکت کنندگان در جشنواره نفر اول ۵۰۰ میلیون ریال و ۵۰ نفر بعدی، هر کدام ۱۰ میلیون ریال جایزه دریافت می‌کنند. پس همین حالا برای ثبت‌نام رایگان و ارسال آثار وارد سایت جشنواره رسانه آرمان به نشانی www.armanjashnvareh.com شوید چون فقط تا ۲۰ تیرماه فرصت دارید که با همکلاسی‌ها و دوستان همسن‌وسال‌تان برای دریافت جوایز میلیونی رقابت کنید.

کد خبر 771787

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha