چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

باند جنوبی بزرگراه ارتش در حدفاصل خیابان نیروی زمینی تا پایانه لاله با ساخت و رنگ آمیزی سرعتکاه‌های آسفالتی ایمن سازی شد.

پروژه

به گزارش همشهری آنلاین، سرعت‌ زیاد خودروها در بزرگراه‌ها به ویژه در مناطقی که رانندگان دید کافی ندارند، همیشه حادثه ساز است و می‌تواند زمینه‌ساز خسارت‌های جانی و مالی شود. بخشی از باند جنوبی بزگراه ارتش یکی از همین مناطق پرخطر بود، اما خوشبختانه خبر رسیده که شهرداری منطقه یک اقدام موثری برای جلوگیری از بروز حادثه در این محدوده انجام داده است. به گفته «علیرضا اسفراینی نژاد» سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک، پس از بازدید میدانی سرهنگ موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از این بزرگراه با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری  منطقه یک و مشارکت اداره فنی و ترافیک شهرداری ناحیه ۱۰ این منطقه، دو عدد سرعتکاه آسفالتی در مسیر غرب به شرق بزرگراه ارتش حدفاصل خیابان نیروی زمینی تا پایانه لاله، بصورت موقت احداث شد.

اسفراینی نژاد گفت: «همچنین این عملیات علاوه بر اینکه با هدف ایمن سازی و آرام سازی باند جنوبی بزرگراه ارتش انجام شده است، زمینه را برای امکان اجرای عملیات احداث شمع‌ها و پایه‌های پل ضلع جنوبی دوربرگردان غیر همسطح واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه ارتش فراهم می‌کند.»

او افزود: «با توجه به ضرورت شاخص سازی سرعتکاه‌های آسفالتی به دلیل سرعت زیاد خودروهای عبوری و فقدان دید کافی رانندگان خودروهای عبوری، علاوه بر رنگ آمیزی سرعتکاه‌های آسفالتی،  خطوط کاهنده سرعت نیز در محدوده توسط اداره نظارت و اجرای این حوزه، انجام شد.»

کد خبر 771635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha