همشهری آنلاین: مراسم معرفی و جشن امضای کتاب«زندگی ایجاست» کوتاهه‌هایی از زندگی آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای و با حضور مهدی قزلی نویسنده کتاب، به میزبانی کتابشهر ایران شعبه تبریز برگزار خواهد شد.

زندگی اینجاست

همشهری آنلاین: مراسم معرفی و جشن امضای کتاب«زندگی ایجاست» کوتاهه‌هایی از زندگی آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای و با حضور مهدی قزلی نویسنده کتاب، به میزبانی کتابشهر ایران شعبه تبریز برگزار خواهد شد. آیت الله سیدجواد خامنه‌ای پدر رهبر معظم انقلاب هستند که از علما و بزرگان شناخته شده شهر مشهد بودند. قزلی در مقدمه این اثر نوشته که سلوک شخصی این عالم وارسته و تواضع ذاتی ایشان و همچنین سرتیتر خبر بودن فرزندانشان به عنوان مسؤولان جمهوری اسلامی سبب شده جایگاه علمی و عرفانی ایشان چندان شناخته شده نباشد. ایشان تحصیلات حوزوی خود را در تبریز و نجف گذرانده‌ و از محضر بزرگانی همچون آیت‌الله قاضی طباطبایی بهره‌ها برده بودند اما برای گذران زندگی جوار مضجع شریف رضوی را برگزیدند و تا پایان عمر مبارکشان در همسایگی امام مهربانی‌ها باقی ماندند.

این برنامه روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ساعت ۱۸:۳۰ به آدرس: خیابان امام، روبروی مسجد سالار شهیدان، کتابشهر تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 771556
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha