معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: برخی فکر می کردند بعضی مسائل، چه در بعد سیاست داخلی و چه خارجی، انجام‌شدنی نیست ولی انجام شده است و این مساله رشد ۸ درصدی هم محقق می‌شود.

سیدمحمد حسینی - معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره امکان دستیابی به رشد ۸ درصدی که در برنامه هفتم توسعه تعیین شده است، اظهار کرد: بله قابل تحقق است. الان رشد اقتصادی ما به حدود ۴ درصد رسیده است و حتما می‌توانیم به ۸ درصد برسیم.

وی ادامه داد: دولت هم در استفاده از امکانات و ظرفیت‌های کشور، گسترش سرمایه‌گذاری، افزایش بهره‌وری جدی است و همه عوامل باید دست به دست هم دهند تا رشد ۸ درصدی تحقق یابد.

حسینی گفت: برخی فکر می کردند بعضی مسائل، چه در بعد سیاست داخلی و چه خارجی، انجام‌شدنی نیست ولی انجام شده است و این مساله رشد ۸ درصدی هم محقق می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم‌ها می‌تواند مانعی برای دستیابی به رشد ۸ درصدی باشد، گفت: در تهیه برنامه هفتم ملاحظات مختلف در نظر گرفته شده است. ما به هر حال در تحریم هستیم ولی روابط خارجی ما با کشورهای همسایه و منطقه در حال بهبود است.

کد خبر 770300
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بازنشسته IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 1
    تا برای حفظ ارزش پول ملی و کاهش نرخ ارز در بازار آزاد برنامه ریزی عملی صورت نگیرد هیچگونه رشد اقتصادی صورت نمی گیرد البته بر روی کاغذ و گول زدن مردم امکان دارد