وزیر کشور گفت: از همه تشکل های مردمی و کسانی که می‌خواهند در حوزه تبیین، ترویج و تبلیغ و ایجاد فضاهای مناسب برای آگاه‌سازی بهتر در حوزه عفاف و حجاب فعالیت کنند و همچنین از تشکل های فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکرحمایت می‌کنیم.

احمد وحیدی

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص وظایفی که بر عهده وزارت کشور قرار گرفته و همچنین اقدامات کلی وزرات کشور در حوزه عفاف و حجاب گفت: ابتدا اینکه ما در وزارت کشور ستاد هماهنگی راهبری فعالیت های دستگاه ها در خصوص عفاف و حجاب هستیم و در این راستا هم کارها در حال انجام است.

وی گفت: در خصوص وظایفی که در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده وزارت کشور قرار گرفته هم طبیعتاً ما از همه تشکل های مردمی و کسانی که می‌خواهند در حوزه تبیین، ترویج و تبلیغ و ایجاد فضاهای مناسب برای آگاه‌سازی بهتر در حوزه عفاف و حجاب فعالیت کند حمایت کرده و این آمادگی داریم که همچنان حمایت کنیم.

وحیدی تاکید کرد: همچنین ما این آمادگی را داریم که  از تشکل هایی که می خواهند در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کنند کمک  کرده و از آنها حمایت کنیم.

مهرماه سال ۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه‌ای با عنوان «مجموعه تکمیلی اقدامات اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب» را برای اجرا به دستگاه‌های مسئول ابلاغ کرد. در این مصوبه که در جلسه دوازدهم شهریور سال ۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده بود «ساماندهی و توانمندسازی تشکلها و نهادهای مردمی فعال و مروج عفاف و حجاب» را برعهده وزارت کشور گذاشته است.

کد خبر 769722
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha