رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از تلاش شهرداری برای ورود اتوبوس‌های سه کابین در مسیرهای پر تردد پایتخت خبر داد و گفت: شورای شهر مصوب کرده است که اتوبوس‌های سه کابین وارد ناوگان حمل و نقل شوند.

اتوبوس تندرو

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر تشکری هاشمی در خصوص ورود اتوبوس‌های نو به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در حال حاضر شهرداری تهران توانسته که قرارداد سخت ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس را منعقد کند که بر این اساس ساخت ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس با شرکت عقاب افشان و ساخت ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر با شرکت اسنا منعقد شده است و پیگیر افزایش تعداد اتوبوس‌های پایتخت هستیم. چرا که به مردم قول دادیم که در سال ۱۴۰۲ تحول بزرگی در حوزه اتوبوسرانی رخ دهد.

وی با بیان اینکه از شهرداری خواستیم که پیگیر ورود اتوبوس از تولید کنندگان داخلی و خارجی باشد، در خصوص ورود اتوبوس‌های سه کابین به پایتخت، اظهار کرد: شورای شهر تهران مصوب کرده است که اتوبوس‌های سه کابین وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت شوند که در این راستا شهرداری باید با تولید کنندگان اتوبوس‌های سه کابین وارد مذاکره شود که تا کنون راه به جایی نبرده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: پیگیری‌ها در این باره ادامه دارد، چرا که در نظر داریم این اتوبوس‌های سه کابین در مسیرهای پر مسافر مورد استفاده قرار گیرد، اما هنوز قراردادی در این خصوص منعقد نشده است.

کد خبر 768912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha