باشگاه چلسی زیر نظر پوچتینو در حال فروش ستارگان خود است و مندی، کولیبالی (الهلال) و زیاش (النصر) در حال انتقال به لیگ عربستان هستند.

مندی

به گزارش همشهری آنلاین فابریزیو رومانو از توافق ادواردو مندی با باشگاه الاهلی عربستان خبر داد. قرارداد دروازه‌بان چلسی با تیم سعودی ۳ ساله خواهد بود و هنوز میزان دستمزد این بازیکن اعلام نشده است.

باشگاه چلسی زیر نظر پوچتینو در حال فروش ستارگان خود است و مندی، کولیبالی (الهلال) و زیاش (النصر) در حال انتقال به لیگ عربستان هستند.

پیش از مندی نیز، روبن نوس به جای اینکه راهی بارسلونا شود، پیشنهاد الهلال را پذیرفت تا او نیز در ۲۶ سالگی و در حالی که یکی از بازیکنان خوب لیگ برتر انگلیس بود، به عربستان سفر کند.

انگولو کانته نیز با الاتحاد به توافق رسیده و به نظر می‌رسد این ستاره چلسی نیز همبازی کریم بنزما خواهد شد.

نکته مهم در انتقال ادواردو مندی این است که گلر سنگالی در سال ۲۰۲۱ بهترین دروازه‌بان سال دنیا شد و حالا پس از ۲ سال و در سن ۳۱ سالگی قرار است ادامه فوتبالش را در لیگ عربستان ادامه دهد.

کد خبر 768176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    34 1
    لیگ حرفه ای عربستان، یکی یکی دارن فوق ستاره ها رو میخرن،فک کن تا دو سال دیگه کلا لیگ اروپا تعطیل شه بریم لیگ عربستان رو ببینیم😊
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    39 1
    اینا دیگه کین چیکار دارن میکنن ب والله اونوقت ما اندرخم قرارداد بازیکنای لیگمونیم سقف قرارداد تعیین میکنیم و منتظریم ببینیم جواد ... چیکار میکنه
  • بی طرف IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    36 5
    ما هم 6تا به افغانیا زدیم