معاون حقوق بشر و امور بین الملل و رییس کمیته انتقال محکومین از انتقال ۱۷۸ نفر از محکومان افغانستانی از ایران به کشورشان خبر داد.

وزارت دادگستري

 به گزارش همشهری آنلاین، جلالیان گفت: با تلاشهای بی وقفه اعضای کمیته انتقال و رایزنی های دیپلماتیک و حقوقی بین جمهوری اسلامی ایران و هیات حاکمه افغانستان تعداد ۱۷۸ نفر محکوم افغانی در ایران روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ از طریق مرز زمینی دوغارون استان خراسان رضوی وارد کشور افغانستان وتحویل مقامات آن کشور گردید  تا ادامه محکومیت خود را در آن کشور سپری نمایند.

رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی ایران گفت: با رایزنی گسترده مقامات وزارت دادگستری، قوه قضاییه و وزارت امور خارجه و سازمان زندان های کشورمان علاوه بر انتقال محکومان افغانی، زمینه انتقال تعداد ۳ نفر از محکومان ایرانی حاضر در کشورافغانستان فراهم و به کشورمان انتقال یافت.

کد خبر 767222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 1
    که گردن کلفت تر برگردند؟؟؟؟ اگر قتل کردند با شمشیر سرشان رو قطع کنید.امام زحمت کشیدند تا کاپیتالاسیون حذف بشه شما برگردوندید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 0
    امام کجایی که ببینی کاپیتالاسیون طالبانی رو پذیرفتن و قاتلان و جانیان افغان تبار رو اعدام نمی کنند
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    4 0
    بیرووووووووووووووووووووون کنید اتباع رو برای چی بیان اینجا در هنرستان ها و در دانشگاه های ما علم و فن یاد بگیرن برن با گلوله برگردن تا جوانانمون رو بکشن. روزانه حجم بالایی اب مصرف می کنن.