رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تاکید می‌کند که تخلفات حادثه‌ساز بیشتر به‌سرعت‌ها و سبقت‌ها بازمی گردد و سرعت‌های غیرمجازی که چاشنی کار راننده متخلف است باعث بروز حوادث و تصادفات ناگوار می‌شود.

تصادف

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : سرهنگ «علی اصغر شریفی» درباره برخورد پلیس نامحسوس با تخلفات رانندگان حادثه‌ساز توضیح داد:«پلیس نامحسوس بیشتر در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در سراسر کشور فعالیت دارد و در شهر تهران در بزرگراه‌ها با تخلفات سرعت و سبقت و حادثه‌ساز برخورد می‌کند.»

وی افزود:«تخلفات حادثه‌ساز بیشتر به‌سرعت‌ها و سبقت‌ها بازمی گردد و سرعت‌های غیرمجازی که چاشنی کار راننده متخلف است باعث بروز حوادث و تصادفات ناگوار می‌شود. بنابراین تمرکز اصلی گشت‌های نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ بر رفتارهای پرخطر رانندگان متخلف است. البته می‌توان گفت که رانندگانی که سرعت‌های غیرمجاز دارند و لایی‌کشی می‌کنند شکار تیم‌های نامحسوس پلیس راهور می‌شوند.»

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد:«همکاران بنده در پلیس نامحسوس طبق قانون و در طول یک شبانه‌روز حدود ٧٠ دستگاه خودروی متخلف را در بزرگراه‌ها به پارکینگ منتقل می‌کنند که این خودروها همزمان سرعت غیرمجاز و تخلف سبقت غیرمجاز را انجام داده‌اند. این خودروها هم اعمال قانون شده و هم به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.»

سرهنگ شریفی تاکید کرد: «آمارها نشان می‌دهد که ساعات اوج حرکات مخاطره‌آمیز رانندگان حرفه‌ای پرتخلف که سرعت عمده‌ترین تخلف انان است، از ساعت ٢٢ الی ٢ بامداد و به خاطر خلوتی معابر این فرصت را پیدا می‌کنند که با سرعت‌های غیرمجاز تردد کنند.»

کد خبر 763992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha