مدیرجمع آوری پسماند تر سازمان پسماند شهر تهران از آغاز به کار یک اپلیکیشین برای جمع آوری زباله‌های خشک از در منزل خبر داد.

پسماند خشک

پدرام پورنصر در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: پیش از این چندین اپلیکیشن در این باره فعالیت می‌کردند که آنها را یکپارچه کردیم و نرم افزاری به اسم « نوماند» طراحی کردیم تا از طریق آن بتوانیم زباله خشک‌ شهروندان را از در خانه‌هایشان جمع آوری کنیم.

او افزود: طراحی این نرم افزار انجام شده و منتظر آماده سازی ناوگان خودرویی آن هستیم و پیش بینی ما این است که این برنامه تا پایان خرداد به اجرا در آید.

مدیر جمع آوری پسماند تر سازمان پسماند شهر تهران در ادامه توضیح داد: در برنامه جدید، شهروندان از طریق اپلیکیشین تعیین می‌کنند که چه میزان پسماند خشک دارند و نوع آن چیست و سپس یک بازه زمانی را برای تحویل آن مشخص کرده و بعد از آن همکاران ما مراجعه می‌کنند و آن را تحویل می‌گیرند.

پورنصر تصریح کرد: توسعه این برنامه و همکاری شهروندان با سازمان پسماند در این زمینه کمک می‌کند که شهر تمیزتری داشته باشیم و دیگر افراد زباله‌گرد را در سطح تهران نبینیم. با این روش همچنین کثیف بودن اطراف مخازن زباله برطرف می‌شود.

این مقام مسئول افزود: همچنین به شهروندانی که در این زمینه همکاری کنند، تسهیلات خوبی به شهروندان مانند کاهش عوارض سالیانه پسماند ارائه می‌شود.

کد خبر 763796
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جایزه بدهند شهرداری ضایعات را از مردم بخرد یا با نمک ید دار تصفیه شده مبادله کند یا نهال وگل وگیاه بدهد