چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
۰ نفر

خبری در گروه‌های مجازی منتشر شده که از شهروندان می‌خواهد هدایای خود را جمع و در اختیار افراد معتمد قرار دهند تا به سیستان‌وبلوچستان برود برای کمک به سوادآموزی کودکان این استان که به دلیل ناتوانی خانواده‌ها در خطر ترک تحصیل قرار دارند.

666666666666666666666666

همشهری آنلاین - نصیبه سجادی: اصل خبر این است، اما باید اضافه کنیم که سرای محله جمالزاده منطقه ٦ هم به کمک این فراخوان آمده و برای مشارکت در این اقدام نوع‌دوستانه از شهروندان خواسته کمک‌های خود را به این مرکز ارسال کنند.

وسایل مورد نیاز از این قرار است:
نوشت افزار (دفترچه، مداد، مدادرنگی، تراش و....)، کیف و کوله مدرسه، روپوش دخترانه دبستانی، راهنمایی، دبیرستانی، کتاب‌های داستان و علمی گروه سنی کودک و نوجوان، کتاب‌های کمک‌درسی و کنکور رشته‌های انسانی و تجربی، اسباب‌بازی‌های ساده، کامپیوتر و لپ‌تاپ به شرط سالم بودن و داشتن هارددیسک، توپ و وسایل ورزشی.
 

کالای ارسالی هم باید این شرایط را داشته باشند: کتاب‌های کمک‌درسی و کنکور حداکثر باید ٣ سال از چاپ آنها گذشته باشد. روپوش‌ها را حتما شسته و در صورت نیاز رفو کنید و در یک بسته نایلونی به‌صورت مجموعه روپوش، شلوار و مقنعه قرار دهید. از ارسال اسباب‌بازی‌های پیچیده، کتاب‌های درسی خودداری فرمایید، این کتاب‌ها مجانی در منطقه توزیع می‌شوند.

کمک‌ها را تا ۱۰شهریور ۱۴۰۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴- ۸ به نشانی: تقاطع بلوار کشاورز و خیابان جمالزاده، سرای محله جمالزاده ارسال کنید.

شماره ۶۶۹۰۰۰۲۳ اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

کد خبر 762422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha