عصر امروز جشنی با حضور دخترها در امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود و فردا دختران کودک‌کار مهمان وی‍ژه یک مراسم در منطقه۱۷ خواهند بود.

جشن روز دختر

به گزارش همشهری آنلاین، جشن دختران، امروز ساعت۱۷ در امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود و حضور خانواده‌ها و علاقه‌قمندان در این برنامه آزاد است، اما به مناسبت فرارسیدن میلاد کریمه اهل بیت(ع) و آغاز دهه کرامت، دختران کودک‌کار به عنوان مهمان‌های وی‍ژه فردا به جشنی خواهند رفت که قرار است در مجموعه ورزشی شهربانو برگزار شود.

صبح امروز هم جشنی با حضور بیش از ۶۰۰دختر دانش‌آموز منطقه۱۷ در سالن سینما بهاران برگزار شد و روزهای آینده، دختران کارآفرین منطقه به نمایشگاه دستاوردها و دست آفریده‌های دختران در بوستان‌های ملت و هفت‌‎تیر اعزام می‌شوند.

اعزام ۵۰نفر از دختران منطقه به جشن بزرگ «آینده شبیه توست و نمایشگاه هزار امید» در برج میلاد، برگزاری تورهای تفریحی برای دخترها، برگزاری جشن «نفس‌های تازه شهر» با حضور مادران و نوزادان دختر، برگزاری جشن‌های محله‌ای، برپایی کارگاه‌های آموزشی و مسابقه کتابخوانی، از دیگر برنامه‌هایی است که به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه به ویژه برنامه‌های ولادت امام مهربانی‌ها هم که در این بخش از تهران برگزار خواهد شد، اشاره و عنوان می‌کند: «به مناسب میلاد هشتمین ستاره امامت و ولایت، یکشنبه ۷خرداد، کاروان «روایت عشق» همراه با برگزاری جشن‌های میدانی شاد و متنوع در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار و از شبکه۵ سیما پخش خواهد شد.»

«رضا شنگی» به برپایی «کاروان سفیرعشق» هم اشاره می‌کند که طی آن خادمان رضوی با حمل پرچم متبرک آستان حضرت ثامن الحجج(ع) از گلزار شهدای زمزم، بهاران و ابوذر، به‌صورت پیاده به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) حرکت خواهند کرد.

وی می‌گوید: «یکی دیگر از برنامه‌های ویژه و معنوی ایام دهه کرامت، برپایی چایخانه امام رضا(ع) به مدت ۹روز در میدان‌های ابوذر و آستان مقدس امامزاده حسن(ع) است تا دل‌های عاشقان امام مهربانی‌ها را از هفدهمین تکه پایتخت به صحن و سرای حضرت رضا(ع) برده و از راه دور آنها را امام رضایی کند.»

لازم به ذکر است جشن دیگری هم فردا ساعت۲۰ در مقابل مسجد امام رضا(ع) در خیابان شهید قدرتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 762080

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha