🔸ساعت ۹ صبح امروز در پی شکایت خانمی از همسرش که هر دو فرد از اتباع خارجی بودند پرونده‌ای تحت عنوان ایراد ضرب و جرح عمدی و توهین، در دادسرای ورامین تشکیل شد.

تیراندازی نواب

به گزارش همشهری آنلاین، 🔸ساعت ۹ صبح امروز، در پی شکایت خانمی از همسرش که هر دو فرد از اتباع خارجی بودند، پرونده‌ای تحت عنوان ایراد ضرب و جرح عمدی و توهین، در دادسرای ورامین تشکیل شد.

همسر این خانم پس از خروج از دادسرا و در مقابل اداره برق با استفاده از سلاح گرم، اقدام به تیراندازی به شاکیه این پرونده کرد که متاسفانه منجر به قتل این خانم شد.

🔸متهم بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شده است.

طبق گزارشات دریافت شده فرد ضارب در یکی از شهرهای اطراف محل وقوع جرم مخفی شده و با استفاده از سلاح اقدام به قتل فرد دیگری از اتباع همان کشور کرده است.

🔸موضوع و انگیزه‌های ناشی از این جرایم در پرونده کاملا خانوادگی است و برای دستگیری سریع متهم دستورات ویژه‎ای به عوامل انتظامی صادر شده است.

کد خبر 761113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    1 0
    وقتب ابن افراد هر جنایتی می کنند بعد ازاد میشوند ودوباره و چند باره جنایت میکنند چرا در قانون حکم نمی کنند که هرخارجی درصورت ارتکاب جرم دعوا و موادمخدرو قتل و دزدی وتجاوز علاوه برمجازت قانونی باید ازایران اخراج وبه هیچ عنوان نتواند برگردد و درصورت ورود غیرقانونی اعدام یاحبس ابد شود
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    1 0
    همین یه قلم (قاتل و جانی) را تو مملکت مون کم داشتیم، که از افغانستان و ... هم اضافه شد🙄
  • مقدس IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    شهررى و حومه مملو از اتباع شده تمام مزارع و كارگاهها پر شده از اتباع قاچاقچى و زورگيران خشن ... شب ها شهررى و حومه شهررى بواسطه وجود اتباع خلافكار هيچ امنيتى ندارد .