رئیس ستاد ارتش سوریه گفت: ما با جمهوری اسلامی ایران روابط دوستانه و خوبی داریم و با توجه به متغیرهایی که در راستای ایجاد نظم جدید جهانی و شکست سلطه کشورهای امپریالیستی وجود دارد، از طریق این همکاری‌ها می‌توانیم به تحقق این تغییری که در نظم نوین ایجاد خواهد شد، سرعت ببخشیم.

عبدالکریم محمود ابراهیم و محمد باقری

به گزارش همشهری آنلاین، سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه که صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح با سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار داشت، گفت: بسیار خوشحالم هستم که در جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در میان برادران خود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حضور دارم.

وی افزود: در این دیدار مطالب و موضوعات مورد علاقه طرفین مطرح و درباره آن‌ها بحث و تبادل نظر شد. ما با جمهوری اسلامی ایران از دیرباز در راستای منافع دو کشور همکاری داشته و خواهیم داشت.

سپهبد محمود ابراهیم تأکید کرد: همواره روابط خود را با کشورهایی که در راستای ایجاد و حفظ حسن همجواری تلاش می‌کنند، ادامه داده و آن را تحکیم می‌بخشیم.

رئیس ستاد ارتش سوریه در پایان گفت: بیش از ۴۰ سال است که ما با جمهوری اسلامی ایران روابط دوستانه و خوبی داریم و با توجه به متغیرهایی که در راستای ایجاد نظم جدید جهانی و شکست سلطه کشورهای امپریالیستی وجود دارد، از طریق این همکاری‌ها می‌توانیم به تحقق این تغییری که در نظم نوین ایجاد خواهد شد، سرعت ببخشیم.

کد خبر 759564
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha