مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

آیا می دانید امروزه مشاوره تلفنی خانواده رایگان 24 ساعته توانسته کمک بزرگی به درمان افراد کند؟

عکس

مسلما همه دوست دارند از خدمات مشاوره خانواده رایگان بهره ببرند. اما برای برخی از افراد استفاده از مشاوره خانواده حضوری، سخت و یا غیر ممکن است. در این شرایط آنها مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته را ترجیح می دهند. شما با استفاده از مشاوره تلفنی با یک درمانگر به صورت تلفنی ارتباط برقرار می کنید. البته پیدا کردن یک روانشناس تلفنی خوب گاهی اوقات می تواند سخت و زمان بر باشد. اما شدنی است. اگر شما نیز میخواهید در مورد مشاوره تلفنی خانواده رایگان اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله زیر را که توسط مشاوران مرکز مشاوره آویژه نگارش شده است را مطالعه بفرمایید. ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را بیشتر با مشاوران خانواده در مرکز مشاوره تلفنی آشنا سازیم و مشاوره خانواده تلفنی را مورد بررسی قرار دهیم.

مشاوره تلفنی چیست؟

شما به سادگی می توانید شماره مشاور خانواده تلفنی و یا مشاوره در هر زمینه را با تلفن همراه یا تلفن ثابت خود گرفته و از راهنمایی های مشاوران استفاده کنید. مشاوران خانواده با استفاده از مشاوره تلفنی به راحتی با مراجعه کننده ارتباط برقرار می کند و نیاز به مراجعه به مرکز مشاور خانواده نیست. البته باید گفت مرکز مشاوره تلفنی تنها در زمینه خانواده فعالیت ندارد. شما اگر به دنبال مشاوره فردی، زوج درمانی، روان درمانی یا هر شکل دیگری از درمان هستید، می توانید به جای مراجعه به مرکز مشاوره حضوری، از خدمات مرکز مشاوره تلفنی استفاده کنید.

برخی از این مراکز مشاوره تلفنی به صورت مشاوره 24 ساعته فعالیت می کنند. که این ویژگی را می توان یکی از مزیت های این مراکز دانست. زیرا شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به مشاوره دارید با شماره گیری شماره تلفن مشاوره خانواده و یا مشاوره در هر زمینه ای که میخواهید از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوید.

https://psychology.avije.org/wp-content/uploads/2023/05/مشاوره-تلفنی-رایگان-مشاوره-آویژه.jpg2_TfT7fPYA0R.jpeg

چرا مشاوره تلفنی؟

مشاوره تلفنی سعی می کند راحتی و آسایش را در مشاوره ارائه دهد. اگر این مشاوره به صورت مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته باشد که می توان گفت مشاوره هایی با مزیت های بالا و نهایت راحتی و آسایش را برای مراجعه کننده به ارمغان می آورد. می توان گفت مهم ترین دلایل و مزیت های استفاده از مشاوره تلفنی خانواده رایگان 24 ساعته عبارت است از:

رایگان بودن و نداشتن هزینه برای مراجعه کننده

برخی از متقاضیان مشاوره به دلیل تنگنای مالی نمی توانند از خدمات مشاوره خانواده چه به صورت تلفنی و چه به صورت مشاوره خانواده حضوری استفاده کنند. اما مشاوره خانواده تلفنی رایگان این امکان را می دهد که تمام افراد حتی افرادی که وضعیت مالی خوبی ندارند، بتوانند به راحتی از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنند. از مراکز فعال در زمینه مشاوره خانواده تلفنی رایگان در ایران می توان به مراکز بهزیستی، نیروی انتظامی، سرای محله ها و اورژانس اجتماعی اشاره کرد.

شما با شماره گیری شماره مشاوره خانواده تلفنی بهزیستی می توانید از خدمات مشاوره رایگان این مرکز بهره مند شوید. برخی از افراد این گونه فکر می کنند که مشاوران خانواده که در مراکز مشاوره تلفنی خانواده رایگان فعالیت می کنند و در حال مشاوره دادن هستند، افرادی کارآموز و یا بی تجربه هستند. اما باید گفت اصلا اینطور نیست. صرف رایگان بودن مشاوره در این مراکز دلیلی بر این نیست که آنها از روانشناس تلفنی خوب استفاده نمی کنند. روانشناسانی که در این مراکز مشغول فعالیت هستند، از بهترین روانشناسان در مقطع ارشد و دکتری روانشناسی هستند. برای ارتباط با بهترین مشاروان روی مشاوره تلفنی کلیک کنید.

دسترسی آسان به مشاوره

مشاوره خانواده تلفنی به افراد این امکان را می دهد که از هر شهر و منطقه ای بتوانند با مشاور ارتباط برقرار کنند. بدون آنکه نیاز باشد زمان و انرژی زیادی را صرف رفت و آمد کنند. برخی از افراد نمی توانند یک مشاور یا روانشناس خوب و واجد شرایط در نزدیکی خود پیدا کنند. این افراد اگر بخواهند از مشاوره خانواده حضوری استفاده کنند محبور هستند مسافت زیادی را برای دریافت مشاوره بپیمایند. اما مشاوره خانواده تلفنی برای این افراد دسترسی به مشاور را بدون صرف زمان و انرژی و هزینه برای رفت و آمد فراهم می کند.

نداشتن احساس راحتی از مشاوره حضوری

شما ممکن است نتوانید با مشاور به صورت حضوری و رو در رو ارتباط مناسبی برقرار کنید. اصلا نگران نباشید زیرا استفاده از مشاوره تلفنی خانواده، ارتباط چشمی و رو در رو ندارد. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند استفاده از مشاوره خانواده حضوری را سخت کند. مانند: احساس خجالت از بیان مشکل به صورت حضوری، نداشتن تمرکز لازم هنگام ملاقات حضوری با روانشناس، ترس از مورد قضاوت قرار گرفتن و یا عدم توانایی برقراری ارتباط مناسب برای رساندن مفهوم و ... . به همین دلیل استفاده از بهترین مشاوره خانواده می تواند راهی مناسب برای برقراری ارتباط عالی برای اینگونه افراد باشد.

استفاده از مشاوره در هر ساعت از شبانه روز

برخی از مشکلات خانوادگی در ساعتی از روز و یا شب رخ می دهد که مسلما هیچ مرکز مشاوره خانواده حضوری در آن ساعت فعالیت نمی کند. به همین دلیل استفاده از مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته می تواند گزینه مناسبی باشد. شما با استفاده از مشاوره 24 ساعته می توانید هر زمان که می خواهید از خدمات مرکز مشاوره تلفنی استفاده کنید.

حذف هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت

همانطور که در بالا نیز اشاره شد استفاده از مشاوره خانواده تلفنی باعث می شود که شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مشاوره نداشته باشید. در نتیجه در زمان و وقت شما به شدت صرفه جویی می شود. شما برای استفاده از مشاوره حضوری، مجبور هستید که زمان زیادی را در ترافیک باشید. یا برای رسیدن به مرکز مشاوره خانواده مسافت زیادی را طی کنید که این مسافت وقت شما را هدر می دهد. همچنین برای رسیدن به مرکز مشاوره حضوری شما نیاز دارید که از وسایل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی و یا اتومبیل خود استفاده کنید. هزینه های استفاده از این وسایل متناسب با میزان راهی که باید بپیمایید می تواند برای شما زیاد باشد. همچنین جزء هزینه های اضافی تلقی شود.

https://psychology.avije.org/wp-content/uploads/2023/05/مشاوره-تلفنی-رایگان-مشاوره-آویژه.jpg4_uqx1ngu41V.jpeg

سخن آخر

شما با شماره گیری شماره ی مشاوره خانواده می توانید از خدمات مشاوره خانواده تلفنی که در برخی از مراکز رایگان و مشاوره 24 ساعته هستند، نهایت استفاده را ببرید. در این مقاله به صورت مختصر و مفید شما را با مزایای مهم و دلایل که باعث شده است امروزه اکثر افراد، متقاضی مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته هستند. مسلما همه افراد دوست دارند که در وقت، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کنند. استفاده از مشاوره تلفنی خانواده رایگان این امکان را برای افراد فراهم کرده است. همچنین شما می توانید اگر نیاز به مشاوره خانواده تلفنی دارید با مرکز مشاوره خانواده تلفنی آویژه تماس بگیرید. همچنین از خدمات این مرکز که توسط بهترین روانشناسان و مشاوران ارائه می شود، استفاده کنید.

منبع:

psychology.avije.org

psychcentral.com

کد خبر 759561

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha