دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

هنرمندان فعال در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی دستاورهای خود را در خانه فانوس به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری به تازگی در محل کانون فانوس برپا شده و در آن هنرمندانی از شهرهای مختلف و به‌ویژه تهران آثار خود را به نمایش گذاشته و حتی می‌فروشند. «مهدی زمانی خراقانی» مسئول جمعیت ایرانگردی فانوس می‌گوید: «یکی از رسالت‌های کانون، توسعه فرهنگ گردشگری و آشنایی شهروندان با صنایع‌دستی شهرهای مختلف است، به همین دلیل فراخوانی داده شد و جالب اینجا بود که حتی هنرمندان شهرهای مختلف هم استقبال کرده‌اند.»

در این نمایشگاه هنرمندانی در رشته‌های چرم سازی، نقاشی روی شیشه، میناکاری روی سفال، عروسک‌سازی و... آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند. زمانی می‌گوید: «این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت برپاست و علاقه‌مندان علاوه بر تماشای آثار می‌توانند خرید هم داشته باشند.»

 در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های آموزشی هم تدارک دیده شده است. به گونه‌ای که «ابوالقاسم ساسان» از پیشکسوتان فعال در زمینه گردشگری ۱۸ اردیبهشت برای علاقه‌مندان کلاس «تاریخ سفر» را ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌کنند.

این نمایشگاه با همکاری شهرداری منطقه ۲ برپا شده و هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در محل کانون جمعیت ایرانگردی و گردشگری فانوس دائر خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، بش کوچه حسین‌پور، خانه فانوس مراجعه کنند.

دستاوردهای هنرمندان گردشگری در فانوس

کد خبر 758721

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha