همزمان با فرا رسیدن ایام پر خیر و برکت شب‌های قدر، مراسم ویژه شب‌ بیست و سوم ماه مبارک رمضان با عنوان «احیاء فوق‌العاده» در مسجد کمیل بوستان رازی ویژه مادران و دختران برگزار می‌شود.

بهاره خسروی / محله

 به گزارش همشهری آنلاین، رئیس مدیریت فرهنگی و هنری منطه ۱۱ شهر تهران و فرهنگسراری رازی با اعلام این اخبار و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌ ترویج فرهنگ دین‌پذیری میان نوجوانان گفت: «‌رویکرد برنامه‌های فرهنگسرای رازی در حوزه نوجوانان است و بیشتر تلاش ما در این مجموعه فرهنگی پرورش استعدادها و ترویج اندیشه و افکار دینی میان آنها است. در این شب‌های پر خیر و برکت سعی داریم با اجرای برنامه‌های مناسبتی به بسیاری از سوالات و شبهات نوجوانان برای آشنایی با اندیشه‌های دینی  آشنا شوند. »
به گفته «حسین شکیب راد» شب‌های قدر و حضور دسته‌جمعی مردم برای شرکت در مراسم احیا بهترین فرصت است که نسل جوان با حضور در کنار استادان برجسته حوزه دین از برکات و راهنمایی‌های ارزشمند آنها برای انس بیشتر با دین و قرآن کتاب آسمانی آشنا شوند.
شکیب راد درباره جزئیات برنامه مراسم شب احیای بیست سوم رمضان توضیح داد : «‌این برنامه پنجشنه ٢٤ فروردین ماه ویژه مادران و دختران بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. پذیرایی افطار، معرفی ظرفیت‌های فرهنگسرای رازی، اکران فیلم سینمایی غریب در پردیس سینمایی رازی، بازدید از پشت‌صحنه برنامه سحرگاه شبکه نهال، برپایی نمازجماعت و پذیرایی سحری از برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت این شب پر فیض و برکت است. »
رئیس فرهنگسرای رازی از علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

کد خبر 753260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha