رئیس پلیس راه راهور کشور از ثبت ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سفر نوروزی فقط در روز گذشته خبر داد.

مسافران نوروزی - سفر - گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اشاره و اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران را در برخی از محورهای استان مازندران و همچنین بارش باران را در محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را شاهد هستیم.

وی با بیان این مطلب که هشدار نارنجی برای استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی صادر شده است از رانندگانی که قصد تردد در محورهای این دو استان را دارند درخواست کرد که با توجه به بارندگی و لغزندگی معابر در نظر داشته باشند که عدم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز می توانند منجر به سرخوردگی و واژگونی خودرو و وقوع تصادفات شود.

رئیس پلیس راه کشور در ادامه از ثبت ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد برای روز دوم فروردین سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این آمار تردد نسبت به روز اول فروردین از افزایش ۲ درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه آمار تردد در روز دوم فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است، افزود: همچنان شاهد بار رفت مسافران نوروزی هستیم.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی از جمله مواردی است که می تواند منجر به وقوع حوادث و تصادفات شود.

وی به رانندگان توصیه کرد: بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

کد خبر 750268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha